Шукати в цьому блозі

Translate

Статистика сайта

Відвідувачі по країнам
Відвідувачі за останні 24 години
пʼятницю, 4 червня 2010 р.

Віднайшли останки нашого воїна-земляка

В Інтернеті на сайті «Однокласники» значиться моє дівоче прізвище - Рудюк. Якраз ця деталь і стала початком історії, про яку я вам розповім. Нещодавно знову ж таки по Інтернету я одержала лист від членів пошукового загону «Пошук», що в м. Нижнєкамськ (Республіка Татарстан). З нього дізналась, що в серпні 1996 року тамтешні ентузіасти-краєзнавці, відшуковуючи та захоронюючи останки солдат, що полягли у Велику Вітчизняну війну, натрапили на слід невідомого бійця. За документами обліку безповоротних втрат рядового і сержантського складу Радянської Армії значилось, що це Рудюк Федір Зіновійович, 1916 року народження, уродженець с. Андрушівка, Андрушівського району, Житомирської області. Дата і місце призову - вересень 1941 р,. Андрушівський РВК, Українська РСР, Житомирська область. Військове звання - рядовий. Зв’язку з військовослужбовцем не було з дня призову. Мати Рудюк Варвара Олексіївна проживала по місцю народження сина. За матеріалами Андрушівського райвійськкомату вважається, що Рудюк Ф. З. пропав безвісти у березні 1944 року. Татарські пошуковці просять допомогти знайти родичів чи людей, що знали сім’ю Рудюка Федора Зіновійовича, щоб повідомити їм більш детальну інформацію про місце захоронення фронтовика-земляка. До мене вони звернулися з надією, що згаданий фронтовик, можливо, мій родич. Але це не так. Тим, хто захоче встановити контакт з пошуковцями, я із задоволенням допоможу.

Аліна Поліщук,
вчителька Андрушівської гімназії
Новини Андрушівщини

0 коментарі:

Архів блогу