Шукати в цьому блозі

Translate

Статистика сайта

Відвідувачі по країнам
Відвідувачі за останні 24 години
вівторок, 3 квітня 2012 р.

Сергій Жуковський

«У будь-якій школі я можу підготувати призера обласної олімпіади»
Знайти його можна не на кафедрі, а серед студентів. Його блакитні очі відразу програмують вас на хороший настрій. Молодий, творчий, закоханий у свій предмет викладач кафедри прикладної інформатики та математики Сергій Станіславович Жуковський.
Народився 23 червня 1972 року в селі Малі Мошківці Андрушівського району Житомирської області.
Інформатикою цікавився ще будучи в школі. «Я відразу захопився цим предметом. Але в ті часи викладання й техніка були на досить примітивному рівні. Тому паралельно записався на курси». Після закінчення школи вступає на фізико-математичний факультет Житомирського державного педагогічного інституту.
«Я виріс у сім’ї вчителів, серед зошитів та книг. І хоча учнем був мовчазним та сором’язливим, все ж не побоявся обрати педагогічну стежку».
В студентські роки був учасником хору «Янтарів», де акомпонував грою на скрипці. «Основний мій інструмент – скрипка. Але, крім цього, граю на сопілці, фортепіано, баяні, гітарі. У хорі був впродовж навчання в інституті. За цей час ми об’їздили пів-України, були постійними учасниками різноманітних фестивалів, часто давали власні сольні концерти».
Отримавши диплом, був направлений на роботу в одну із шкіл Андрушівщини. «У класах було 5-7 учнів. Я викладав математику. Вже тоді робив спроби готувати дітей до участі в олімпіадах, але в нашу школу так і не дійшло жодного запрошення».
Відсутність хорошої бібліотеки, комп’ютерів та учнів пригнічувала. Молодий вчитель відчуває, що йому недостатньо простору для реалізації своїх ідей. «Коли я прийшов до голови районного відділу освіти з приводу роботи, він запитав мене: „Що таке Windows?”. Я чесно відповів, що не знаю. „Діти знають більше за вас”, і почув у відповідь. А через два роки мої учні вже займають перше місце у районній олімпіаді з інформатики».
З того часу Сергій Станіславович починає серйозно займатись підготовкою здібних учнів до участі в змаганнях та олімпіадах. За період роботи на посаді вчителя підготував близько десяти призерів обласних і чотири призери всеукраїнської олімпіади.
У 2002 році працює в Житомирському міському ліцеї при Житомирському державному технологічному університеті. У 2004 році запрошений на посаду асистента в наш університет.
«Зізнаюся чесно, працювати з учнями мені подобається більше. Там є справжня робота, яка виливається в конкретний результат. Студенти в цьому плані пасивніші, немає того бажання і запалу. На жаль».
Сергій Станіславович є постійним членом журі міських олімпіад з інформатики, проводить семінари для вчителів інформатики та читає лекції в інституті післядипломної освіти. «Я віддаюсь роботі повністю. І зараз з упевненістю можу сказати, що у будь-якій школі підготую призера обласної олімпіади».
Пан Сергій активно займається самоосвітою, захоплюється психологією, філософією, туризмом. «Прикро, що практично не маю часу на улюблені справи. На даний момент разом з учнями готую сайт з методичними та практичними рекомендаціями щодо підготовки до олімпіад, конкурсів, турнірів. До речі, таку ж тематику матиме і моя дисертація, над якою зараз працюю».
Щорічно мінімум десять його вихованців виборюють призові місця на обласних олімпіадах з інформатики. Один учень навіть став учасником всесвітніх змагань. Тому бажаємо Сергію Станіславовичу наснаги та творчої активності в такій благородній справі як робота з обдарованими учнями!

Ольга СТЕПУРЕНКО
Студентсько-викладацька газета Житомирського державного університету імені Івана Франка №52 грудень 2007

0 коментарі:

Архів блогу