Шукати в цьому блозі

Translate

Статистика сайта

Відвідувачі по країнам
Відвідувачі за останні 24 години
пʼятницю, 20 травня 2016 р.

В м. Андрушівка Житомирської обл., відбулося урочисте відкриття нового приміщення Андрушівської школи мистецтв

Символічний ключ від нового приміщення вручив дітям директор приватного підприємства "Рембудсервіс" Володимир Лугина.

20 травня 2016 р. в м. Андрушівка Житомирської обл., відбулося урочисте відкриття нового приміщення Андрушівської школи мистецтв

Почесне право перерізати символічну стрічку надали: директору Андрушівської школи мистецтв О.Яремчук, голові Андрушівської районної державної адміністрації О.М.Дударю, голові районної ради С.М.Мерценюку, начальнику обласного управління культури, народному артисту України Ю.Градовському та головному спеціалісту відділу навчальних закладів та науки Департаменту мистецтв та навчальних закладів Міністерства культури України І.Тимошенко.

Відзначення 50-річчя з дня заснування Андрушівської школи мистецтв співпало з відкриттям нового приміщення, в якому буде розміщуватись заклад.

середу, 18 травня 2016 р.

Костьол св. Антонія Падуанського (1786 р., барокко) с.Стара Котельня

Костьол св. Антонія Падуанського (1786 р., барокко) с.Стара Котельня - пам'ятка архітектури національного значення. Будівля церкви – це трьохнефна, чотирьохстовпна базиліка, яка має п'ятигранний пресбитерій і прямокутні сакристії, гвинтові дубові сходи. На півциркульне зведення з розпалубками перекривають центральний неф, хрестові зведення – бічні нефи. Прикрасою фасадів служать спарені пілястри іонічного ордена з гірляндами в капітелях, тосканські колонки фланірують арку головного входу в костьол. Пам'ятник архітектури обнесений цегляною огорожею, в північно-східному кутку якої розташовується трьохпролітна дзвіниця.

середу, 11 травня 2016 р.

Оголошення! Про результати проведення конкурсу з відбору суб’єктів оцінної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки в м. Андрушівка

29 квітня 2016 року Андрушівська міська рада провела конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки для будівництва і обслуговування будівель торгівлі, загальною площею – 0,4529 га, кадастровий №1820310100:01:027:0142, місцерозташування: Житомирська область, м. Андрушівка, вул. Зазулінського,15-А.

На розгляд комісії надійшло 2 конкурсні пропозиції: від ТОВ “Перша земельна агенція” та ТОВ «ЗемЮрКонсалтинг» Житомирське представництво».

Комісія прийняла рішення: визнати конкурс таким, що відбувся, переможець конкурсу – Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗемЮрКонсалтинг» Житомирське представництво.

суботу, 30 квітня 2016 р.

Дворец Терещенко в Андрушевке

Дворец Терещенко в Андрушевке - сооружен во второй половине ХІХ века, промышленником-сахарозаводчиком Николаем Терещенко, который в 1848 году приобрел имение у графов Бержинских.

Дворец построен в стиле неоренессанса. Замок, двухэтажное кирпичное сооружение, располагается в прекрасной местности на реке Гуйва и окружен удивительным парком, среди растительности которого можно встретить кедр и пробковое дерево. Сейчас парк находится под государственной опекой.

В 1920 году во дворце располагался штаб легендарного Семена Буденного, о чем до сих пор напоминает мемориальная доска на фасаде здания.

В 1975 году дворец несколько преобразовали - был надстроен второй этаж, произведен капитальный ремонт хозяйственных помещений.

Сегодня во Дворце Терещенко находится городская средняя школа №1.

середу, 6 квітня 2016 р.

Інформація Андрушівської міської ради Житомирської області про проведення конкурсу з відбору виконавця послуг з виконання робіт з оцінки земель

1. Мета проведення робіт:

Проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки.

2. Дані про земельну ділянку:

Земельна ділянка для будівництва і обслуговування будівель торгівлі, загальною площею – 0,4529 га, кадастровий № 1820310100:01:027:0142, місцерозташування: Житомирська область., м. Андрушівка, вул. Зазулінського, 15-А.

3. Умови конкурсу:

Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка “На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт з оцінки земель” із зазначенням об’єкта та дати проведення конкурсу.

У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.

Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, строк виконання робіт (у календарних днях), а також інформацію про кількість складених учасником конкурсу звітів про експертну грошову оцінку земельних ділянок за попередні 24 місяці.

Прийняття заяв припиняється за два робочих дні до дати проведення конкурсу.

Конверти претендентів з конкурсною пропозицією розпечатуються на засіданні комісії.

У разі неповноти, невідповідності наданих підтвердних документів або несвоєчасності їх подання претендент до участі у конкурсі не допускається, про що його письмово повідомляє голова комісії із зазначенням підстав відмови.

4. Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців:

– заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт з оцінки земель за формою згідно з додатком 1 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 № 579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 р. за № 1655/21967 (далі – Порядок);

– копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента – фізичної особи – підприємця);

– згода на обробку персональних даних (для претендента – фізичної особи – підприємця) згідно з додатком 2 Порядку;

– копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента – юридичної особи);

– копія(ї) ліцензії(й) та сертифікату(ів);

– копії кваліфікаційних документів оцінювачів претендента, яких буде залучено до проведення оцінки та підписання звіту про експертну грошову оцінку земельної ділянки;

– проект завдання на виконання послуг з виконання робіт з оцінки земель, у якому, зокрема, має бути зазначено вид документації з оцінки земель, яку пропонує розробити претендент, перелік вихідних даних, які має надати організатор, та перелік документів і матеріалів, які будуть представлені за результатами виконаних робіт.

5. Строк подання конкурсної документації: до 17 год. 00 хв. 26 квітня 2016 року (включно).

6. Поштова адреса, за якою подаються документи: 13401, Житомирська область, Андрушівський район, м. Андрушівка пл. Т.Г.Шевченко,7

7. Інформація про проведення конкурсу: конкурс відбудеться 29 квітня 2016 року о 10:00 годині в залі засідань Андрушівської міської ради за адресою м. Андрушівка, пл. Т.Г.Шевченка,7

8. Відомість про місцезнаходження комісії, контактні телефони: 13401, Житомирська область, Андрушівський район, м. Андрушівка, пл. Т.Г.Шевченка, 7. Контактний телефон: (04136) 2–15-86.

понеділок, 4 квітня 2016 р.

Видео: Река, лодочки, камыши, магия природы (стихи в субтитрах), Андрушовка, река Гуйва

Красивые осенние пейзажи и осенние стихи немного грустные.
Для звукового сопровождения использована музыка Tuscon Tease John Deley and the 41 Players.
Autumn scenery.



пʼятницю, 1 квітня 2016 р.

Відбулися Загальні збори громадян в с.Антопіль

31.03.2016р. відбулися Загальні збори громадян в с.Антопіль. Участь в зборах взяли голова районної ради Марценюк С.М., заступник голови районної ради Ляшук М.М.та керуючий справами апарату районної ради Михайловський С.А.

Звіт Антопільського сільського голови Устича Ю.В.

Робота сільської ради за звітний період 2015 року та початок 2016 року була направлена на виконання вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Посадові особи місцевого самоврядування діяли лише на підставі та у спосіб, передбачені Конституцією України і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України. Документування управлінської діяльності органу місцевого самоврядування ведеться відповідно до інструкції з діловодства, положення якої поширюється на всю службову документацію. Секретарем сільської ради здійснюється контроль за обов'язковим додержанням в апараті щодо складання, оформлення документів. Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада проводила свою роботу сесійно. Протягом звітного періоду було скликано 5 сесій сільської ради 6 скликання , 5 сесії сільської ради 7 скликання, прийнято 63 рішення.

На сесіях розглядалися такі основні питання:
• Про програму соціального, економічного і культурного розвитку сільської територіальної громади.
• Про сільський бюджет та затвердження звітів про виконання сільського бюджету.
• Про встановлення податку на майно ( в частині на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) для об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частки для фізичних та юридичних осіб на території Антопільської сільської ради.
• Про встановлення ставок збору за провадження торгівельної діяльності та діяльності з надання платних послуг та податку та податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки.
• Про встановлення ставок єдиного податку для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб, що зареєстровані на території населеного пункту сільської ради.

• Про затвердження ставок земельного податку.
• Про затвердження плану заходів по благоустрію населеного пункту Антопільської сільської ради.
• Про відзначення 70-ї річниці Перемоги та пам'ятних подій Другої світової війни 1941-1945p.p.

• Про відзначення 29-ї роковини аварії на Чорнобильській атомній станції
• Про організацію проведення громадського обговорення щодо перейменування вулиць на території населеного пункту Антопіль.
• Про підсумки роботи із зверненням громадян та забезпечення виконання в селі вимог Закону Україна «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 та актів Уряду щодо розгляду звернень громадян»
Затверджено Програми: «Про сільську комплексну Програму підтримки військовослужбовців та членів їх сімей на 2016-2017 роки», «Про Програму оздоровлення території Антопільської сільської ради від сказу на 2015 рік», «Про сільську Програму розвитку надання первинної медико-санітарної допомоги на 2015-2016 роки», «Про затвердження Програми зайнятості населення на території Антопільської сільської ради на 2016 рік», та багато інших питань.

Сільський бюджет

Відповідно до ст.26 п.23 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні " на засіданнях сесій затверджується місцевий бюджет, вносяться зміни до нього та затверджується звіт про виконання відповідного бюджету, проект якого попередньо розглядається виконавчим комітетом та постійною комісією з питань бюджету, комунальної власності, земельних відносин та соціального розвитку села.
ДОХОДИ сільського бюджету за 2015 рік склали:
по загальному фонду:
Земельний податок з фізичних осіб - 8067грн
Орендна плата з фізичних осіб - 267902грн (Кучеренко Н.М., Бараш М.В.)
Орендна плата з юридичних осіб -11237грн (СФГ Ткаченки, ВАТ Укртелеком, Андрушівський РЕМ,ПАРСС Комбінат громадського харчу¬вання).
Единий податок с/г виробників - 63314грн (ФОП Мхикян СМ.,СФГ Ткаченки, СФГ Демитра)
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі -11050грн (Бородій Світлана Павлівна)
Дотація з районного бюджету -213566 грн.
по спеціальному фонду:
Батьківська плата за дитячий садочок -5825грн
ВИДАТКИ:
загального фонду:
1. Сільська рада - 174283грн, з них заробітна плата та нарахування - 143257грн
придбання предметів та підписка періодичних видань -3716грн за телекомунікаційні послуги -2028грн за природний газ -25282 грн.
2. Дошкільний навчальний заклад "Журавлик" -115685грн, з них
заробітна плата та нарахування -64584 грн придбання предметів та підписка періодичних видань-3262 грн енергоносії - 6956 грн продукти харчування - 16092 грн
3. Сільська бібліотека - 12131 грн, з них заробітна плата та нарахування - 12131 грн
4. Будинок культури - 34715 грн, з них
заробітна плата та нарахування - 34110 грн енергоносії - 605 грн
5. Надано сільською радою субвенціі - 43709 грн: Антопільській ЗОНІ І-ІІ ст. -12700 грн на придбання електро плити
Центральна районна лікарня -10000 грн. на миючі засоби та запасні частини до автомобілів

ПМСД (ФАП) - 16840 грн, з них:
4000 грн на придбання медикаментів на невідкладну допомогу, 12840 грн на заміну вікон і дверей
Андрушівка пожарна частина - 5000 грн на придбання паливо-мастильних матеріалів.
спеціального фонду:
1. Продукти харчування - 5201 грн

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
В 2015 році в сільську раду звернулося 119 громадян: на особистому прийомі прийнято 93 чол., кількість звернень, що надійшли поштою 23. Частина звернень вирішується безпосередньо під час прийому. Особлива увага приділяється пільговій категорії громадян: інвалідам, учасникам війни, пенсіонерам, багатодітним сімям . Надійшло звернень від учасників війни та бойових дій, «дітей війни» - 16, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь -12, інші -15. Видано довідок сільською радою -440, оформлено нотаріальних дій -32. Зареєстровано смертей -9 та отримано довідок на отримання допомоги на поховання -9. Зареєстровано народжень -2. Зареєстровано шлюбів -6. Всі громадяни були прийняті, вислухані та їм було надано відповідь. Всі звернення, що надійшли до сільської ради розглянуті в місячний термін без порушення законодавства та ЗУ «Про звернення громадян». За 2015 рік померло громадян 9 чол., народилося-2, з них 1 дівчинка, 1 хлопчик. Одружилося 6 пар.

Соціально демографічні показники
Загальна чисельність населення села Антопіль станом на 01.01.2016 року складає - 420 громадян, з них 217 жінок , 203 чоловіків. Дітей до 18 років -57, з них дітей дошкільного віку - 41. На території сільської ради проживає 93 пенсіонери. Всіх пенсіонерів можна розділити на категорії: за віком , з них одиноких пристарілих 12 чоловік які обслуговуються соціальним працівником територіального центру Полівенко Оксаною Леонідівною, по інвалідності - 20 чоловік. Багатодітних сімей -11 , в них дітей -43, дітей позбавлених батьківської опіки -1, кількість допризовників -6, кількість учасників АТО -13, виїхало з села за рік -6 , прибуло -7.

Статистичні показники
На території Антопільської сільської ради станом на 01.01.2016 року нараховується 169 постійних та 58 тимчасових дворів. Також ведеться облік та реєстрація нерухомого майна усіх форм власності:
- по вулиці Центральна: ФАП, Укрпошта, сільська рада, магазин Андрушівського споживчого товариства, 1111 Вознюк О.І., будинок культури, Антопільська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів , дошкільний навчальний заклад « Журавлик».
В підсобних господарствах громадян налічується великої рогатої худоби всього -127, з них корови - 98, телиці - 12, телят - 17, свиней -140 голів, коней -19.

Установи соціально- культурної сфери.
На території населеного пункту сільської ради діють такі установи соціально- культурної сфери:
-дитячий дошкільний навчальний заклад «Журавлик», завідувачка Петрученко Людмила Броніславівна,
- Будинок культури, директор Устич Петро Володимирович, який на належному рівні веде роботу гуртків художньої самодіяльності, які приймають участь в районних , обласних святах, огляді «Полинь світами рідна пісне»,
- сільська бібліотека, бібліотекар Полівенко Оксана Леонідівна.
- Антопільська ЗОШ І-ІІ ст.., директор Сілецька Лариса Павлівна,
- Фельдшерсько- акушерський пункт, завідуюча Добровінська Тетяна Василівна, підпорядковані та фінансуються з районного бюджету. Кожного разу ми ставимо питання як допомогти їм.
- поштове відділення, начальник Янкова Тетяна Андріївна, листоноша Гуменюк Лідія Василівна.
Хочеться відміти роботу керівників цих установ, які показують відмінні результати, заслуговують подяки за їх наполегливу працю, активність, самовідданість, небайдужість до роботи. Вони вболівають за підпорядковану їм підвідомчу територію, доручену їм роботу.

Військовий облік
Слід відмітити, що в сільській раді ведеться облік військовозобов'язаних.
Згідно карток первинного обліку всього військовозобов'язаних-15 в т.ч.: офіцерів - 3, солдатів і сержантів - 12,. Кількість призовників - 6.
Протягом 2015 року в сільській раді приймалось рішення на виконання Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про часткову мобілізацію», розпорядження голови райдержадміністрації від 23.01.2015 року № 19 «Про часткову мобілізацію в районі», з метою забезпечення оборони держави. На виконання вищесказаного законодавства сільська рада зобов'язана : забезпечувати в установленому порядку призов військовозобов'язаних, резервістів для забезпечення
потреб Збройних Сил України, Національної гвардії У країни.Забезпечити своєчасне оповіщення і прибуття громадян, які призиваються на військову службу. Хочу наголосити, що оповіщення військовозобов'язаних здійснюється на підставі розпоряджень військового комісара Андрушівського РВК підполковника Беспалова А.Ю. Про результати виконання таких розпоряджень сільська рада складає акти, які подаються у військомат у встановлені терміни.

Соціальний захист населення
Конституція України гарантує кожному громадянину право на соціальний захист. Наші громадяни отримують різні види допомоги-малозабезпеченість, одиноким матерям, субсидії та інші.
Сільська рада спільно з депутатським корпусом постійно тримає в полі зору питання життя і побуту, в першу чергу інвалідів війни, багатодітних сімей, членів сімей військовослужбовців, які призвані по частковій мобілізації.

Забезпечення законності, правопорядку
Відповідно до ст.. 26 п.40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська рада тісно співпрацює з органами внутрішніх справ. Забезпечено кімнатою та створені належні умови для виконання роботи і прийняття дільничним інспектором громадян. Великою проблемою залишаються особи, які зловживають спиртними напоями, вчиняють правопорушення.

Перейменування вулиць
На виконання вимог Закону України «Про засудження комуністичного та націонал- соціалістичного ( нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», ст.. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на території населеного пункту с. Антопіль перейменували наступні вулиці без змін поштових номерів житлових будинків, установ та споруд:

№ п.п. Існуюча назва Нова назва
1. Радянська Центральна
2. Чапаева Нижня
3. Жовтнева Миру

Благоустрій
Відповідно до ст.. 26 п.44 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про благоустрій населених пунктів» на території сільської ради установлено єдиний санітарний день - четвер. Під час проведення весняного місячника по благоустрою села ми зрозуміли, що це не проблема одного дня. Тут треба добре попрацювати і ця робота потребує багато фінансових вкладень. Але разом з громадою ми можемо це вирішити, тому ми хочемо разом з вами вирішити це питання тому ми вносимо пропозицію щоб кожна працездатна людина один раз на рік відпрацювала 7 годин на благоустрій села . І я вдячний тим жителям села, які вже долучились до благоустрою своїх домівок та присадибних ділянок. Також хочеться подякувати односельцям, які відкликаються на прохання допомогти у вирішенні багатьох питань громади. Я вдячний, що до цієї підтримки долучились такі підприємці, як Кучеренко Ярослав Валерійович , Ткаченко Дмитро Вікторович, які виділяють техніку, гроші на огорожу для церкви та школи. Завдяки фінансовій підтримці депутата районної ради Кучеренко Я.В. у селі створена молодіжна футбольна команда «Маяк», закуплена форма, м'ячі та інший спортивний інвентар. Молодь йому за це дуже вдячна. Сподіваюсь і надалі на тісну співпрацю спонсорів та громади.

Співпраця між районною радою та сільською радою
Виходячи із положень Конституції України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», для ефективного здійснення самоврядування в інтересах населення села, взаємодії і координації дій з метою перерозподілу між собою окремих повноважень, надання методичної та практичної допомоги діє угода про співпрацю.

Архів блогу