16 грудня в залі засідань районної ради відбулося перше пленарне засідання VІІІ сесії районної ради VІ скликання. Відповідно до порядку денного першим депутати розглянули питання про звіт голови районної ради Мельника О. В. за період з листопада 2010 року по листопад 2011 року (читайте нижче). Наступними розглядалися питання про внесення змін до районного бюджету на 2011 рік та про затвердження розпоряджень голови райдержадміністрації, про що інформувала начальник фінансового управління РДА Суботенко Н. О. З питань комунальної власності з інформацією виступив заступник голови районної ради Шпаківський В. Б. Депутати затвердили технічну документацію по визначенню грошової оцінки земельних ділянок. Внесено зміни до Регламенту роботи районної ради шостого скликання, знято з контролю ряд рішень районної ради, затверджено план її роботи на І півріччя 2012 року.
Друге пленарне засідання VІІІ сесії районної ради VІ скликання відбудеться відповідно до розпорядження голови районної ради.
Із звіту голови районної ради О. В. Мельника на сесії районної ради
Згідно із ст. 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», голова районної ради Мельник О. В. звітував про свою діяльність. Він подякував громаді, депутатам, сільським, селищній, міській радам, установам і організаціям, всім тим, хто доклав зусиль, щоб забезпечити злагоджену роботу районної ради, підвищуючи тим самим авторитет органів місцевого самоврядування. Вибори до місцевих рад, зазначив у своєму виступі Мельник О. В., - це ознака демократії, шлях до оновлення та удосконалення суспільства. В жовтні 2010 року до Андрушівської районної ради обрано 57 депутатів. З них 29 - в одномандатних мажоритарних виборчих округах та 28 - за партійними списками. До районної ради обрані депутати від 6 політичних партій. Утворено п’ять постійних комісій, обрано їх голів, заступників та секретарів: - комісія з питань бюджету та комунальної власності - 14 депутатів - голова комісії Казмірчук Віктор Андрійович; - з питань агропромислового комплексу, земельних відносин, екології та соціального розвитку села - 12 депутатів - голова комісії Семенюк Василь Іванович; - з питань промисловості, транспорту, зв’язку та розвитку підприємництва - 9 депутатів - голова комісії Іщук Юрій Олександрович; - з гуманітарних питань та соціального захисту населення - 13 депутатів - голова комісії Осадчук Олександр Володимирович; - з питань законності, регламенту, депутатської етики та місцевого самоврядування - 7 депутатів - голова комісії Гарастівський Сергій Анатолійович. В районній раді утворені та зареєстровані 6 депутатських фракцій: «Партія регіонів», «Наша Україна», «ВО «Батьківщина», «Народна Партія», «Сильна Україна», «Комуністична партія України». Працює Президія районної ради, до якої увійшли голова ради, заступник, голови постійних комісій та фракцій політичних партій. У звітному періоді робота районної ради здійснювалась у межах повноважень, визначених Конституцією, Законами України, нормативно-правовими актами та Регламентом районної ради. У своїй роботі, зазначив виступаючий, я керуюся принципом тісної співпраці з виконавчою владою, місцевими радами базового рівня, політичними партіями та громадськими організаціями, з усіма структурами. Робилося все для того, щоб районна рада працювала ефективно, злагоджено, сприяла консолідації наших зусиль у подоланні проблем територіальних громад. Основна форма роботи районної ради - проведення пленарних засідань та засідань постійних комісій. Протягом звітного періоду проведено сім сесій районної ради, де розглянуто 159 питань, по кожному прийнято рішення. Затверджені та діють 32 комплексні та цільові програми. Послідовна робота двох гілок влади - представницької та виконавчої, забезпечує виконання основних показників програми економічного та соціального розвитку на 2011 рік. В промисловій галузі району працює 48 суб’єктів підприємництва. Промисловими підприємствами основного кола вироблено продукції в порівняльних цінах на суму 296,6 млн. грн., що на 44% більше відповідного періоду минулого року. З початку року промисловими підприємствами району освоєно 5,0 млн. грн. власних коштів на придбання нового обладнання, реконструкцію виробництва. За 2011 рік вироблено сільськогосподарськими підприємствами 162,7 тисячі тонн зерна. Збільшено виробництво озимого ріпаку на 1735 тонн, соняшника - на 1188 тонн. На 7,6 тисячі тонн більше вироблено картоплі, на 1,1 тисячі тонн - овочів. Основними надавачами послуг з перевезення пасажирів є: ТОВ «САВ-Транс», ПП Мисливий А. Г., ПП Лаговський А. Й. Автомобільним сполученням з районним центром забезпечені всі населені пункти. У відповідності до розпорядження голови обласної державної адміністрації на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах нашого району виділено 958,1 тис. грн. За рахунок цих коштів проведено ремонт доріг комунальної власності в Андрушівці, Нехворощі, Зарубинцях, Любимівці, Гальчині. Житлово-комунальні послуги з водопостачання, водовідведення, утримання будинків і споруд, прибудинкових територій, вивезення твердих побутових відходів та теплопостачання в районі надають: КП Андрушівської міської ради «Комсервіс», ПП «Андрушівка», КП «Пролісок» Новоівницької сільської ради, ОК «Джерело» із Старої Котельні, ОСББ «Єдина родина» із селища Червоне. Всім нам відомо, що основою забезпечення життєдіяльності соціальної сфери та інфраструктури територіальної громади району є фінансове забезпечення. Виступаючий наголосив, що доводиться немало зусиль докладати, щоб наповнити дохідну частину районного бюджету власними надходженнями. На кожній сесії розглядалось питання виконання та коригування районного бюджету, неодноразово проводились наради, зустрічі з головами сільських рад з питань наповнення дохідної частини місцевих бюджетів. За звітний період забезпечено надходження податків і зборів до Зведеного бюджету в сумі 24,7 млн. грн., до державного бюджету надійшло 6,9 млн. грн. та до місцевого - 17,5 млн. грн. Виконання планових показників надходжень, доведених Міністерством фінансів України, за січень – листопад 2011 року забезпечено на 107,2%. Значний вплив на виконання доходної частини бюджету справляє податок з доходів фізичних осіб, надходження якого складає 10,1 млн. грн. Другим по величині надходжень є земельний податок, від якого надійшло 2,7 млн. грн. Протягом даного періоду в економіку району надійшло майже 30 млн. грн. капітальних інвестицій. Торгівельна мережа району нараховує 198 торгівельних об’єктів. За 11 місяців 2011 року в районний центр зайнятості за пошуком роботи звернулись 2545 чол., з них 1817 осіб - жителі сільської місцевості. Участь в оплачуваних громадських роботах взяли 525 чол., на що використано 633,4 тис. грн. із Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття України. Територіальний центр із соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян обслуговує 545 осіб. При терцентрі створено та діє пункт прокату засобів реабілітації. В районі функціонує 6 амбулаторій загальної практики сімейної медицини (Гальчин, Волиця, Городківка, Івниця, Нехворощ, Новоівницьке), 2 сільські лікарські амбулаторії (Яроповичі, Бровки Перші), 16 фельдшерсько-акушерських пунктів. В поточному році проліковано в денних стаціонарах 2958 осіб, в стаціонарах на дому - 2229 осіб, проведено 2385 амбулаторних операцій. За рахунок коштів державного бюджету до Андрушівської ЦРЛ надійшло обладнання на суму 15,9 тис. грн. За звітний період проведено ремонтних робіт у лікувально-профілактичних закладах району на загальну суму 445,3 тис. грн. У галузі освіти функціонують 28 загальноосвітніх навчальних закладів: 2 гімназії, 14 ЗОШ І-ІІІ ступенів, 10 ЗОШ І-ІІ ступенів, 2 ЗОШ І ступеня. Діє 2 позашкільні заклади - Андрушівська станція юних техніків та міський центр дитячої творчості, в яких налагоджено роботу 29 гуртків з контингентом 545 учнів. Послуги із здобуття дошкільної освіти надають 26 дошкільних навчальних закладів, в яких виховується 948 дітей. В поточному році введено в експлуатацію нове приміщення дитячого садка в селі Городківка. Завершуються роботи по капітальному ремонту приміщень дошкільних навчальних закладів в селах Іванків та Зарубинці. Різними формами здобуття дошкільної освіти охоплено 1244 дитини, що становить 70% дітей віком від 1 до 6 років. Підвезення учнів із сільських населених пунктів до опорних шкіл здійснюється трьома автобусами відділу освіти. Із власниками маршрутних автобусів укладено договори на підвезення 149 учнів та 106 вчителів, які навчаються та працюють в сільській місцевості. Всі діти 1-4 класів харчуються безкоштовно. В районі збережено мережу закладів культури. У звітному періоді районним відділом культури і туризму райдержадміністрації проведено 12 культурно-мистецьких заходів. За звітний період зміцніла матеріально-технічна база установ культури. Щодо соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю, то в районі проживає 3897 дітей віком від 7 до 17 років, з них дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, - 112, дітей-інвалідів - 80, дітей, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС, - 200, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей - 1015. В районі проживає 351 багатодітна сім’я. Влітку 2011 року за державні кошти оздоровлено 978 дітей: 42 дітей-сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування, 20 дітей-інвалідів, 16 - із багатодітних та молозабезпечених сімей, 18 дітей із групи ризику, 75 талановитих і обдарованих дітей. В районі створено 7 прийомних сімей, в яких виховується 11 дітей, є дитячий будинок сімейного типу, в якому перебувають 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Для фізичного розвитку молоді в районі створена відповідна спортивна база: районний стадіон «Колос», майданчик із синтетичним покриттям, 17 спортивних залів, 23 пристосовані під спортивні зали приміщення, 113 площинних спортивних споруд. В районі діє дитячо-юнацька спортивна школа. У своєму виступі голова районної ради Мельник О. В. відзначив, що під постійним контролем районної, сільських, селищної та міської рад знаходяться земельні ресурси району. Станом на 1 грудня поточного року земельний фонд району становить 95,6 тис. га, в тому числі: - сільськогосподарські землі - 77,7 тис. га (81,3%); - ліси та інші лісовкриті площі - 8,7 тис. га (9,0%); - забудовані землі - 3,3 тис. га (3,4%); - води - 2,0 тис. га (2,0%); - інші землі - 3,9 тис. га (4,0%). У державній власності знаходиться 34,4 тис. га (36,0%), у приватній - 61,2 тис. га (64,0%). Площа земель запасу становить 19,6 тис. га. У 41 населеному пункті району проведено нормативно-грошову оцінку, розроблено проекти встановлення меж, по 28 радах розроблено проекти формування територій рад. Необхідно приділити належну увагу здійсненню заходів щодо виготовлення документів, які підтверджують право власності на об’єкти і майно територіальних громад Андрушівського району, та заходів щодо підготовки та виготовлення актів на право постійного користування земельними ділянками, на яких знаходяться об’єкти спільної власності територіальних громад району. Продовжується робота по захисту майнових прав Андрушівської районної ради щодо дитячого оздоровчого закладу «Чайка». Голова районної ради Мельник О. В. проаналізував роботу постійних депутатських комісій, які з початку скликання провели 31 засідання. Розглянуто 272 питання. Одним із повноважень голови ради є забезпечення роботи Президії як дорадчого органу районної ради. За звітний період проведено 3 засідання президії, на яких обговорено плани роботи районної ради, йшлося також про підготовку та проведення пленарних засідань сесій, формування порядку денного, узгоджено шляхи вирішення соціальних та суспільно-політичних проблем діяльності представницького органу та організацію роботи депутатів. Активно працювала координаційна рада з питань місцевого самоврядування. Відбулося 6 її засідань. Голова ради, заступник, виконавчий апарат, йшлося у звіті, постійно бували в населених пунктах району, знайомилися зі станом об’єктів соціальної інфраструктури, проводили виїзні прийоми громадян, брали участь в сесіях сільських рад, загальних зборах громадян. В нашому районі діють 27 сільських, селищна та міська ради. Вони не лише представляють на місцях державу і владу, а й виступають безпосередніми носіями інтересів територіальних громад, дбають про повсякденний побут, вирішення найболючіших проблем людей. Сільські голови - центральні фігури на селі, які наділені непростими повноваженнями і високою відповідальністю. Важливу роль в нашій роботі відіграє навчання кадрів. Спільно з центром підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників державних підприємств та організацій обласної державної адміністрації проводились навчання з сільськими головами, секретарями, бухгалтерами рад. Районна рада намагалася працювати гласно та відкрито. Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» в раді розроблено порядок подачі запитів на інформацію, їх форми, закріплені відповідальні. Відкрито веб-сайт районної ради, на якому постійно розміщується інформація стосовно роботи районної ради та її виконавчого апарату в сесійний та міжсесійний періоди. Голова районної ради, заступник, виконавчий апарат, як зазначалося у звіті, систематично працюють із зверненнями громадян, які детально вивчаються та розглядаються відповідно до вимог чинного законодавства. За звітний період до районної ради звернулося 240 громадян, 129 чоловік побувало на особистому прийомі у керівництва ради. У більшості випадків громадянами порушувалися питання соціального захисту, житлово-комунального господарства, забезпечення законності, земельного законодавства, охорони здоров’я, виділення матеріальної допомоги та інші. Важливим є контроль за виконанням власних рішень, депутатських запитів та звернень. Виконавчим апаратом узагальнюється необхідна інформація і подається на розгляд постійних комісій та сесій ради. На даний час на контролі перебуває 75 рішень районної ради, прийнятих у попередніх та з початку шостого скликань. За звітний період до районної ради надійшло 686 листів, інформаційних запитів, заяв та пропозицій. З ініціативи виконавчого апарату ради та за підтримки депутатів рішенням V сесії районної ради 8 квітня 2011 року було встановлено відзнаку районної ради - звання Почесний громадянин Андрушівського району. Цієї відзнаки за рішенням VI сесії ради від 19 липня 2011 року були удостоєні знані люди нашого району - Стельмах О. Д., Срібний Б. Р., Іващенко Ю. М. Мельник О. В. зазначив, що у звіті не можна всього охопити. Є питання, які потребують додаткового часу та осмислення в найближчому майбутньому. Наголосив, що варто ще дуже багато зробити, аби всі виборці відчули зміни на краще. Необхідно докласти максимум зусиль, щоб вирішувати такі питання, як: - збільшення власних надходжень до районного бюджету; - реалізація заходів по забезпеченню енергозбереження установами та організаціями, що фінансуються за рахунок місцевих бюджетів; - відновлення вуличного освітлення в населених пунктах; - ремонт доріг комунальної власності; - координація дій органів місцевого самоврядування з питань благоустрою території району; - сприяння забезпеченню стабільного інвестиційного клімату в районі для інвестування виробничої та соціальної сфери; - утримання в належному стані майна територіальних громад району; - проведення розмежування земель державної та комунальної власності; - завершення інвентаризації земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення; - поновлення нормативно-грошової оцінки населених пунктів; - проведення консервації земель сільськогосподарського призначення, які недоцільно використовувати в сільському господарстві. Виступаючий щиро подякував за підтримку всім, хто допомагав розумінням та конструктивними порадами. Закликав і надалі працювати з повною віддачею на благо територіальних громад, побажав, щоб помисли і справи кожного зміцнили впевненість людей у відданості справі, відповідальності працівників органів місцевого самоврядування за стан справ у районі. Бо від цього значною мірою залежить, як будуть розвиватися промисловість, сільське господарство, як житимуть люди.
andrushivka-info.pp.ua