Шукати в цьому блозі

Translate

Статистика сайта

Відвідувачі по країнам
Відвідувачі за останні 24 години
суботу, 5 лютого 2011 р.

Андрушівська міська рада

Посадова особа: Бойко Володимир Іванович
Контакти: 13401, Житомирська обл., Андрушівський р-н, м. Андрушівка, пл Леніна, 7,
тел: (04136) 2-16-06, факс: 2-16-06

Андрушівська районна рада

Голова ради: Мельник Олександр Вадимович
Контакти: 13401, Житомирська обл., Андрушівський р-н, м.Андрушівка, пл.Леніна,1,
тел: (04136) 2-20-09, факс: 2-19-41

Про роботу із зверненнями громадян

Із своїми невирішеними питаннями та проблемами жителі нашого району нерідко звертаються до районної та обласної адміністрацій, органів місцевого самоврядування.
У 2010 році до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 3512 письмових та 3997 усних звернень громадян. На особистому прийомі в керівництва райдержадміністрації побувало 684 особи. До райдержадміністрації надійшло 69 колективних звернень. У зверненнях громадян порушено 7822 питання. Значне місце займають, зокрема, проблеми аграрної політики і земельних відносин - 2326, соціального захисту - 1763, житлової політики - 582, забезпечення законності та охорони правопорядку - 606, транспорту і зв’язку - 322, комунального господарства - 308, праці та заробітної плати - 346, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 188, охорони здоров’я - 169 та інші. До райдержадміністрації протягом 2010 року надійшло 648 звернень від учасників війни та бойових дій; від членів багатодітних сімей, одиноких матерів - 524; від ветеранів праці, пенсіонерів, інвалідів - 2943. В минулому році до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 107 індивідуальних та 6 колективних звернень від жителів нашого району, на особистому прийомі там побувало 15 громадян. Всього до облдержадміністрації звернулися 414 жителів Андрушівського району, які порушили 112 питань. У загальній кількості звернень майже 56,1% складають звернення від найменш соціально захищених категорій населення. За підсумками 2010 року район займає 4 рейтингове місце за критеріями, визначеними Адміністрацією Президента України щодо роботи із зверненнями громадян.

За офіційними матеріалами
Андрушівської райдержадміністрації підготувала
Марія ОЛЕКСЮК
andrushivka.pp.ua
пʼятницю, 4 лютого 2011 р.

Пенсійна реформа: реалії і перспективи

Триває обговорення пенсійної реформи. У наших читачів виникає багато запитань, з якими ми і звернулися до начальника управління Пенсійного фонду України в Андрушівському районі О. П. Онищука.
Чи планує влада починати пенсійну реформу „з себе”? Чи зберігається в нинішньому вигляді механізм призначення спеціальних пенсій (держслужбовці, судді, прокурори, журналісти державних та комунальних ЗМІ тощо). Чи збільшується період, за який враховується заробітна плата при визначенні спеціальних пенсій? Який коефіцієнт заміщення (зарплати пенсією) передбачається для різних категорій спецпенсіонерів?
-Передбачається встановити досить суттєві обмеження для спеціальних пенсій (народні депутати, судді, державні службовці, журналісти державних та комунальних ЗМІ тощо), зокрема їх стосуватиметься встановлення максимального розміру пенсії на рівні 12 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність; збільшення періоду, за який їм враховується заробітна плата для обчислення пенсії; зниження максимального відсотка для визначення розміру пенсії; виплата спеціальних пенсій при продовженні роботи проводитиметься у розмірі трудової пенсії.
- Олег Петрович, скажіть, яку суму економії очікується отримати в 2011 році у випадку схвалення парламентом усіх запропонованих заходів пенсійної реформи?
- У випадку схвалення парламентом усіх запропонованих заходів пенсійної реформи економія коштів у 2011 року становитиме понад 1,7 млрд. гривень. Реалізація зазначених заходів дозволить скоротити видатки Пенсійного фонду України та зменшити дефіцит його бюджету.
- Наших читачів цікавить, які ж головні особливості пенсійної системи після реформи?
- В Україні передбачене існування трирівневої пенсійної системи: солідарна (І рівень); накопичувальна (II рівень); система недержавного пенсійного забезпечення (ІІІ рівень). З 2004 року впроваджено солідарну систему загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та систему недержавного пенсійного забезпечення. Стан діючої пенсійної системи потребує невідкладного реформування. Передбачається запровадити II рівень пенсійної системи - обов’язкову накопичувальну та збалансувати діючу солідарну пенсійну систему. Запровадження накопичувальної системи дасть змогу урізноманітнити джерела доходів майбутніх пенсіонерів і забезпечити більш високий рівень пенсій. В той же час збалансування бюджету Пенсійного фонду та реформування солідарної пенсійної системи дасть змогу ліквідувати існуючі проблеми - забезпечити стовідсоткову виплату пенсій із солідарної системи та ліквідувати диспропорції у розмірах пенсій, призначених у різні роки. - Погодьтеся, що прожитковий мінімум, до якого дотягують мінімальну пенсію, не забезпечує існування пенсіонера, якщо він вийде на пенсію і не буде працювати. Як держава буде допомагати в цьому випадку?
- За наявності мінімально необхідного стажу (для жінок - 30 років, для чоловіків - 35) розмір пенсії не може бути меншим прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. За кожний рік страхового стажу понад 30/35 років встановлюється доплата у розмірі 1 відсотка мінімального розміру пенсії за віком.
- А в чому полягає суть накопичувальної системи і чи готова до неї країна? Який відсоток відрахувань буде спрямовуватися на персональні рахунки?
- Накопичувальна система базується на засадах накопичення коштів на індивідуальних пенсійних рахунках та передбачає механізм їх успадкування. Вона дозволить урізноманітнити джерела отримання особою доходів у старості і залучити додаткові інвестиції в економіку держави. Після збалансування бюджету Пенсійного фонду України передбачається розпочати перерахування страхових внесків до Накопичувального пенсійного фонду. Розмір страхового внеску на дату впровадження системи складатиме 2% заробітної плати із подальшим його щорічним підвищенням на один відсоток - до 7%.
- І останнє запитання. Які вимоги ставив МВФ щодо пенсійної реформи? Чи правда, що влада посилила їх пропозиції досить жорсткими пунктами, які боляче вдарять по українцях?
- Вимоги МВФ передбачали, в першу чергу, заходи, які спрямовані на зміцнення фінансового підґрунтя солідарної пенсійної системи та забезпечення бездефіцитності бюджету Пенсійного фонду. Законопроектом, крім положень, запропонованих МВФ, передбачено також спрощення механізму призначення пенсій, встановлення деяких обмежень, які стосуються пенсійного забезпечення держслужбовців, народних депутатів та ін., а також окремих обмежень для одержувачів спеціальних пенсій.

Бесіду вела Марія ОЛЕКСЮК
четвер, 3 лютого 2011 р.

Громада потребує керівника-професіонала

Позаду - вибори до місцевих рад. Попереду - копітка щоденна праця. Звичайно, більшість обраних голів та секретарів рад - це досвідчені керівники, які не одне скликання працюють в органах місцевого самоврядування. Але є також і новачки, яким необхідно допомогти, щоб вони стали справжніми лідерами територіальних громад. Для сучасного керівника вже недостатньо першого рівня компетенції, який регламентує виконання стандартних операцій та визначених процедур. Громада потребує керівника-професіонала, який зацікавлений і в розвитку власного стилю розв’язання проблем, і в розширенні своїх знань.
З метою надання практичної допомоги та обміну досвідом роботи в останню п’ятницю минулого місяця районною радою був організований семінар-навчання голів та секретарів місцевих рад, який відкрив голова районної ради О. В. Мельник. Конституція та Закон України «Про місцеве самоврядуванні в Україні» наділяють широкими повноваженнями сільських, селищного, міського голів щодо організації діяльності територіальних громад загалом, організації роботи рад, їх виконавчих органів у різних сферах і галузях життєдіяльності громад. Про їх правові засади розповів керуючий справами районної ради С. А. Михайловський. Ефективна й результативна діяльність місцевих рад та їх виконавчих комітетів неможлива без чіткої організації їхньої роботи та обов’язкового дотримання вимог службового діловодства. Про це наголосила в своєму виступі начальник організаційного відділу районної ради Т. В. Ломберг. Органами сільської ради, що обираються з числа її депутатів для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її компетенції, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету, є постійні комісії. На питанні організації їх роботи зупинилася головний спеціаліст оргвідділу Г. В. Крушинська. Документи управлінської діяльності органів місцевого самоврядування є документами постійного зберігання і входять до складу архівного фонду України. Зі станом архівної справи в міській, селищній та сільських радах, порядком передачі документів на державне зберігання ознайомила учасників семінару-навчання начальник архівного відділу РДА Н. Л. Леус. Підсумовуючи роботу зібрання, О. В. Мельник наголосив, що для голів місцевих рад необхідний розширений обсяг вмінь та знань аналітично-прогностичної та координаційної діяльності, адже потрібно розробляти стратегію і тактику роботи керованих ними органів місцевого самоврядування на рівні села, селища, міста. Відповідні вміння та знання з організаційно-забезпечувальних функцій передбачають спроможність створювати та впроваджувати механізми нормативно-правового, матеріально-технічного, економічного, фінансового та інших видів забезпечення діяльності керованих головами структур. Координаційні та контрольні функції вимагають сукупності вмінь та знань, що приходять із досвідом професійної діяльності, вміння належного використання існуючої законодавчо-нормативної бази. Тому районна рада, її виконавчий апарат будуть і надалі організовувати семінари-навчання з різних питань, що стосуються роботи органів місцевого самоврядування. І в нинішньому скликанні рада продовжить тенденцію проведення виїзних семінарів на базі однієї з рад для голів рад; практикуватимуться кущові семінари для секретарів. Адже саме такі навчання дають плідні результати.

Валерій ШПАКІВСЬКИЙ,
заступник голови районної ради
andrushivka.pp.ua
середу, 2 лютого 2011 р.

Змагаються юні таланти

Серед найголовніших освітніх завдань держава визначає розвиток творчих здібностей особистості, створення умов для самореалізації обдарованих дітей та молоді.
У зв’язку з цим в жовтні 2010 року були проведені шкільні, а в листопаді-грудні - районні олімпіади з української мови та літератури, зарубіжної літератури, математики, інформатики, фізики, хімії, біології, географії, економіки, правознавства, іноземних мов, трудового навчання, екології та астрономії. В шкільних олімпіадах взяли участь 2206 школярів, в районних - 1128. Переважна частина учасників справилась з більшістю запропонованих завдань, виявила глибокі знання теоретичного матеріалу, показала вміння застосовувати їх на практиці в стандартних і нестандартних умовах. Результати проведених олімпіад засвідчили належний рівень роботи з обдарованими, здібними дітьми в Андрушівській гімназії, учні якої в особистому заліку вибороли 56 призових місць, Андрушівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 (27 призових місць), Гальчинської ЗОШ І-ІІІ ст. (16), Червоненської ЗОШ І-ІІІ ст. (11). Учні Бровківської та Городківської ЗОШ І-ІІІ ст. здобули в районних олімпіадах по 10 призових місць, Нехворощанської ЗОШ І-ІІІ ст. - 7, Старокотельнянської гімназії - 5, Антопільської ЗОШ І-ІІ ст., Новоівницької та Павелківської ЗОШ І-ІІІ ст. - по 2, Глинівецької, Зарубинецької, Івницької, Яроповицької ЗОШ І-ІІІ ст., Волицької, Любимівської, Міньківецької ЗОШ І-ІІ ст. - по одному призовому місцю. Загальнокомандні призові місця шкіл розподілилися так: серед загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ ст. І місце виборола Крилівська школа, ІІ-ІІІ місця поділили Антопільська та Волицька школи; серед загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ст. І місце посіла Андрушівська гімназія, II - Андрушівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1, III - Червоненська ЗОШ. В січні 2011 року розпочалися і триватимуть до березня обласні предметні олімпіади. Дуже приємно, що серед учнів, які захищали честь нашого району на обласному етапі олімпіад, вже є переможці та призери. Це учні Бровківської ЗОШ І-ІІІ ст. Тартасюк Світлана (диплом І ступеня на обласній олімпіаді з історії, вчитель Закусило Л. В.) та Соловей Вікторія (диплом III ступеня на обласній олімпіаді з української мови та літератури, Кожедуб Л. Л.). Учень Андрушівської гімназії Корнієнко Микола (диплом ІІІ ступеня на обласній олімпіаді з історії, вчитель Борисова Л. В.), учениця Старокотельнянської гімназії Бабюк Дарина (диплом II ступеня на обласній олімпіаді з української мови та літератури, вчитель Хоменко М. І.). Ми вітаємо переможців і призерів олімпіад з основ наук та їх вчителів, а учасникам майбутніх обласних олімпіад бажаємо успішно розкрити свої здібності і вибороти якнайбільше призових місць.

Світлана Сословська,
начальник відділу освіти
andrushivka.pp.ua

Не потрібно відриватися від народу

Щороку в населених пунктах району відбуваються загальні збори жителів. Хоча це й не нова форма роботи з людьми, але ефективна, якщо вона відбувається при нормальній явці жителів села. Саме тут сільська громада піднімає найактуальніші проблеми життєзабезпечення, вирішення яких іноді не під силу місцевій владі. В такому випадку сельчани розраховують на підтримку чи сприяння районної держадміністрації чи районної ради. І шкода, що на таких заходах не завжди присутні представники влади. Люди поговорять-поговорять та на тому й стане. А наступного разу, коли оголошують про те, що відбудуться збори, вже й не йдуть на них. Бо що дають оті порожні балачки, коли ніхто на них не реагує і ситуація залишається такою ж. Керівникам району потрібно частіше бувати в селах, цікавитися, чим і як живуть люди, які проблеми їх хвилюють. А то їх не знають в обличчя, хіба що бачили на фото в районній газеті. Але знову ж таки не так уже й багато тих передплатників в селі, бо сільська рада не надто переймається цією проблемою. То виходить, що нашу районну владу майже не знають люди. Правда, новий голова райдержадміністрації Б. В. Мазур вже побував в багатьох селах району, в тому числі й у нашому. Нещодавно відбулися вибори до місцевих рад, народ обрав до них кращих своїх представників. Тож сподіваємося, що й новообрана районна рада буде справді народною, захищатиме інтереси виборців, по-новому, ефективніше будуватиме свою роботу, аби не занепадали наші села, заможніше жили в них люди.

Василь Гребенюк,
с. Малі Мошківці
andrushivka.pp.ua

Архів блогу