Шукати в цьому блозі

Translate

Статистика сайта

Відвідувачі по країнам
Відвідувачі за останні 24 години
суботу, 30 квітня 2016 р.

Дворец Терещенко в Андрушевке

Дворец Терещенко в Андрушевке - сооружен во второй половине ХІХ века, промышленником-сахарозаводчиком Николаем Терещенко, который в 1848 году приобрел имение у графов Бержинских.

Дворец построен в стиле неоренессанса. Замок, двухэтажное кирпичное сооружение, располагается в прекрасной местности на реке Гуйва и окружен удивительным парком, среди растительности которого можно встретить кедр и пробковое дерево. Сейчас парк находится под государственной опекой.

В 1920 году во дворце располагался штаб легендарного Семена Буденного, о чем до сих пор напоминает мемориальная доска на фасаде здания.

В 1975 году дворец несколько преобразовали - был надстроен второй этаж, произведен капитальный ремонт хозяйственных помещений.

Сегодня во Дворце Терещенко находится городская средняя школа №1.

середу, 6 квітня 2016 р.

Інформація Андрушівської міської ради Житомирської області про проведення конкурсу з відбору виконавця послуг з виконання робіт з оцінки земель

1. Мета проведення робіт:

Проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки.

2. Дані про земельну ділянку:

Земельна ділянка для будівництва і обслуговування будівель торгівлі, загальною площею – 0,4529 га, кадастровий № 1820310100:01:027:0142, місцерозташування: Житомирська область., м. Андрушівка, вул. Зазулінського, 15-А.

3. Умови конкурсу:

Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка “На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт з оцінки земель” із зазначенням об’єкта та дати проведення конкурсу.

У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.

Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, строк виконання робіт (у календарних днях), а також інформацію про кількість складених учасником конкурсу звітів про експертну грошову оцінку земельних ділянок за попередні 24 місяці.

Прийняття заяв припиняється за два робочих дні до дати проведення конкурсу.

Конверти претендентів з конкурсною пропозицією розпечатуються на засіданні комісії.

У разі неповноти, невідповідності наданих підтвердних документів або несвоєчасності їх подання претендент до участі у конкурсі не допускається, про що його письмово повідомляє голова комісії із зазначенням підстав відмови.

4. Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців:

– заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт з оцінки земель за формою згідно з додатком 1 Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 № 579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 р. за № 1655/21967 (далі – Порядок);

– копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента – фізичної особи – підприємця);

– згода на обробку персональних даних (для претендента – фізичної особи – підприємця) згідно з додатком 2 Порядку;

– копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента – юридичної особи);

– копія(ї) ліцензії(й) та сертифікату(ів);

– копії кваліфікаційних документів оцінювачів претендента, яких буде залучено до проведення оцінки та підписання звіту про експертну грошову оцінку земельної ділянки;

– проект завдання на виконання послуг з виконання робіт з оцінки земель, у якому, зокрема, має бути зазначено вид документації з оцінки земель, яку пропонує розробити претендент, перелік вихідних даних, які має надати організатор, та перелік документів і матеріалів, які будуть представлені за результатами виконаних робіт.

5. Строк подання конкурсної документації: до 17 год. 00 хв. 26 квітня 2016 року (включно).

6. Поштова адреса, за якою подаються документи: 13401, Житомирська область, Андрушівський район, м. Андрушівка пл. Т.Г.Шевченко,7

7. Інформація про проведення конкурсу: конкурс відбудеться 29 квітня 2016 року о 10:00 годині в залі засідань Андрушівської міської ради за адресою м. Андрушівка, пл. Т.Г.Шевченка,7

8. Відомість про місцезнаходження комісії, контактні телефони: 13401, Житомирська область, Андрушівський район, м. Андрушівка, пл. Т.Г.Шевченка, 7. Контактний телефон: (04136) 2–15-86.

понеділок, 4 квітня 2016 р.

Видео: Река, лодочки, камыши, магия природы (стихи в субтитрах), Андрушовка, река Гуйва

Красивые осенние пейзажи и осенние стихи немного грустные.
Для звукового сопровождения использована музыка Tuscon Tease John Deley and the 41 Players.
Autumn scenery.



пʼятницю, 1 квітня 2016 р.

Відбулися Загальні збори громадян в с.Антопіль

31.03.2016р. відбулися Загальні збори громадян в с.Антопіль. Участь в зборах взяли голова районної ради Марценюк С.М., заступник голови районної ради Ляшук М.М.та керуючий справами апарату районної ради Михайловський С.А.

Звіт Антопільського сільського голови Устича Ю.В.

Робота сільської ради за звітний період 2015 року та початок 2016 року була направлена на виконання вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Посадові особи місцевого самоврядування діяли лише на підставі та у спосіб, передбачені Конституцією України і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України. Документування управлінської діяльності органу місцевого самоврядування ведеться відповідно до інструкції з діловодства, положення якої поширюється на всю службову документацію. Секретарем сільської ради здійснюється контроль за обов'язковим додержанням в апараті щодо складання, оформлення документів. Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада проводила свою роботу сесійно. Протягом звітного періоду було скликано 5 сесій сільської ради 6 скликання , 5 сесії сільської ради 7 скликання, прийнято 63 рішення.

На сесіях розглядалися такі основні питання:
• Про програму соціального, економічного і культурного розвитку сільської територіальної громади.
• Про сільський бюджет та затвердження звітів про виконання сільського бюджету.
• Про встановлення податку на майно ( в частині на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) для об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частки для фізичних та юридичних осіб на території Антопільської сільської ради.
• Про встановлення ставок збору за провадження торгівельної діяльності та діяльності з надання платних послуг та податку та податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки.
• Про встановлення ставок єдиного податку для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб, що зареєстровані на території населеного пункту сільської ради.

• Про затвердження ставок земельного податку.
• Про затвердження плану заходів по благоустрію населеного пункту Антопільської сільської ради.
• Про відзначення 70-ї річниці Перемоги та пам'ятних подій Другої світової війни 1941-1945p.p.

• Про відзначення 29-ї роковини аварії на Чорнобильській атомній станції
• Про організацію проведення громадського обговорення щодо перейменування вулиць на території населеного пункту Антопіль.
• Про підсумки роботи із зверненням громадян та забезпечення виконання в селі вимог Закону Україна «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 та актів Уряду щодо розгляду звернень громадян»
Затверджено Програми: «Про сільську комплексну Програму підтримки військовослужбовців та членів їх сімей на 2016-2017 роки», «Про Програму оздоровлення території Антопільської сільської ради від сказу на 2015 рік», «Про сільську Програму розвитку надання первинної медико-санітарної допомоги на 2015-2016 роки», «Про затвердження Програми зайнятості населення на території Антопільської сільської ради на 2016 рік», та багато інших питань.

Сільський бюджет

Відповідно до ст.26 п.23 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні " на засіданнях сесій затверджується місцевий бюджет, вносяться зміни до нього та затверджується звіт про виконання відповідного бюджету, проект якого попередньо розглядається виконавчим комітетом та постійною комісією з питань бюджету, комунальної власності, земельних відносин та соціального розвитку села.
ДОХОДИ сільського бюджету за 2015 рік склали:
по загальному фонду:
Земельний податок з фізичних осіб - 8067грн
Орендна плата з фізичних осіб - 267902грн (Кучеренко Н.М., Бараш М.В.)
Орендна плата з юридичних осіб -11237грн (СФГ Ткаченки, ВАТ Укртелеком, Андрушівський РЕМ,ПАРСС Комбінат громадського харчу¬вання).
Единий податок с/г виробників - 63314грн (ФОП Мхикян СМ.,СФГ Ткаченки, СФГ Демитра)
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі -11050грн (Бородій Світлана Павлівна)
Дотація з районного бюджету -213566 грн.
по спеціальному фонду:
Батьківська плата за дитячий садочок -5825грн
ВИДАТКИ:
загального фонду:
1. Сільська рада - 174283грн, з них заробітна плата та нарахування - 143257грн
придбання предметів та підписка періодичних видань -3716грн за телекомунікаційні послуги -2028грн за природний газ -25282 грн.
2. Дошкільний навчальний заклад "Журавлик" -115685грн, з них
заробітна плата та нарахування -64584 грн придбання предметів та підписка періодичних видань-3262 грн енергоносії - 6956 грн продукти харчування - 16092 грн
3. Сільська бібліотека - 12131 грн, з них заробітна плата та нарахування - 12131 грн
4. Будинок культури - 34715 грн, з них
заробітна плата та нарахування - 34110 грн енергоносії - 605 грн
5. Надано сільською радою субвенціі - 43709 грн: Антопільській ЗОНІ І-ІІ ст. -12700 грн на придбання електро плити
Центральна районна лікарня -10000 грн. на миючі засоби та запасні частини до автомобілів

ПМСД (ФАП) - 16840 грн, з них:
4000 грн на придбання медикаментів на невідкладну допомогу, 12840 грн на заміну вікон і дверей
Андрушівка пожарна частина - 5000 грн на придбання паливо-мастильних матеріалів.
спеціального фонду:
1. Продукти харчування - 5201 грн

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
В 2015 році в сільську раду звернулося 119 громадян: на особистому прийомі прийнято 93 чол., кількість звернень, що надійшли поштою 23. Частина звернень вирішується безпосередньо під час прийому. Особлива увага приділяється пільговій категорії громадян: інвалідам, учасникам війни, пенсіонерам, багатодітним сімям . Надійшло звернень від учасників війни та бойових дій, «дітей війни» - 16, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь -12, інші -15. Видано довідок сільською радою -440, оформлено нотаріальних дій -32. Зареєстровано смертей -9 та отримано довідок на отримання допомоги на поховання -9. Зареєстровано народжень -2. Зареєстровано шлюбів -6. Всі громадяни були прийняті, вислухані та їм було надано відповідь. Всі звернення, що надійшли до сільської ради розглянуті в місячний термін без порушення законодавства та ЗУ «Про звернення громадян». За 2015 рік померло громадян 9 чол., народилося-2, з них 1 дівчинка, 1 хлопчик. Одружилося 6 пар.

Соціально демографічні показники
Загальна чисельність населення села Антопіль станом на 01.01.2016 року складає - 420 громадян, з них 217 жінок , 203 чоловіків. Дітей до 18 років -57, з них дітей дошкільного віку - 41. На території сільської ради проживає 93 пенсіонери. Всіх пенсіонерів можна розділити на категорії: за віком , з них одиноких пристарілих 12 чоловік які обслуговуються соціальним працівником територіального центру Полівенко Оксаною Леонідівною, по інвалідності - 20 чоловік. Багатодітних сімей -11 , в них дітей -43, дітей позбавлених батьківської опіки -1, кількість допризовників -6, кількість учасників АТО -13, виїхало з села за рік -6 , прибуло -7.

Статистичні показники
На території Антопільської сільської ради станом на 01.01.2016 року нараховується 169 постійних та 58 тимчасових дворів. Також ведеться облік та реєстрація нерухомого майна усіх форм власності:
- по вулиці Центральна: ФАП, Укрпошта, сільська рада, магазин Андрушівського споживчого товариства, 1111 Вознюк О.І., будинок культури, Антопільська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів , дошкільний навчальний заклад « Журавлик».
В підсобних господарствах громадян налічується великої рогатої худоби всього -127, з них корови - 98, телиці - 12, телят - 17, свиней -140 голів, коней -19.

Установи соціально- культурної сфери.
На території населеного пункту сільської ради діють такі установи соціально- культурної сфери:
-дитячий дошкільний навчальний заклад «Журавлик», завідувачка Петрученко Людмила Броніславівна,
- Будинок культури, директор Устич Петро Володимирович, який на належному рівні веде роботу гуртків художньої самодіяльності, які приймають участь в районних , обласних святах, огляді «Полинь світами рідна пісне»,
- сільська бібліотека, бібліотекар Полівенко Оксана Леонідівна.
- Антопільська ЗОШ І-ІІ ст.., директор Сілецька Лариса Павлівна,
- Фельдшерсько- акушерський пункт, завідуюча Добровінська Тетяна Василівна, підпорядковані та фінансуються з районного бюджету. Кожного разу ми ставимо питання як допомогти їм.
- поштове відділення, начальник Янкова Тетяна Андріївна, листоноша Гуменюк Лідія Василівна.
Хочеться відміти роботу керівників цих установ, які показують відмінні результати, заслуговують подяки за їх наполегливу працю, активність, самовідданість, небайдужість до роботи. Вони вболівають за підпорядковану їм підвідомчу територію, доручену їм роботу.

Військовий облік
Слід відмітити, що в сільській раді ведеться облік військовозобов'язаних.
Згідно карток первинного обліку всього військовозобов'язаних-15 в т.ч.: офіцерів - 3, солдатів і сержантів - 12,. Кількість призовників - 6.
Протягом 2015 року в сільській раді приймалось рішення на виконання Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про часткову мобілізацію», розпорядження голови райдержадміністрації від 23.01.2015 року № 19 «Про часткову мобілізацію в районі», з метою забезпечення оборони держави. На виконання вищесказаного законодавства сільська рада зобов'язана : забезпечувати в установленому порядку призов військовозобов'язаних, резервістів для забезпечення
потреб Збройних Сил України, Національної гвардії У країни.Забезпечити своєчасне оповіщення і прибуття громадян, які призиваються на військову службу. Хочу наголосити, що оповіщення військовозобов'язаних здійснюється на підставі розпоряджень військового комісара Андрушівського РВК підполковника Беспалова А.Ю. Про результати виконання таких розпоряджень сільська рада складає акти, які подаються у військомат у встановлені терміни.

Соціальний захист населення
Конституція України гарантує кожному громадянину право на соціальний захист. Наші громадяни отримують різні види допомоги-малозабезпеченість, одиноким матерям, субсидії та інші.
Сільська рада спільно з депутатським корпусом постійно тримає в полі зору питання життя і побуту, в першу чергу інвалідів війни, багатодітних сімей, членів сімей військовослужбовців, які призвані по частковій мобілізації.

Забезпечення законності, правопорядку
Відповідно до ст.. 26 п.40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська рада тісно співпрацює з органами внутрішніх справ. Забезпечено кімнатою та створені належні умови для виконання роботи і прийняття дільничним інспектором громадян. Великою проблемою залишаються особи, які зловживають спиртними напоями, вчиняють правопорушення.

Перейменування вулиць
На виконання вимог Закону України «Про засудження комуністичного та націонал- соціалістичного ( нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», ст.. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на території населеного пункту с. Антопіль перейменували наступні вулиці без змін поштових номерів житлових будинків, установ та споруд:

№ п.п. Існуюча назва Нова назва
1. Радянська Центральна
2. Чапаева Нижня
3. Жовтнева Миру

Благоустрій
Відповідно до ст.. 26 п.44 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про благоустрій населених пунктів» на території сільської ради установлено єдиний санітарний день - четвер. Під час проведення весняного місячника по благоустрою села ми зрозуміли, що це не проблема одного дня. Тут треба добре попрацювати і ця робота потребує багато фінансових вкладень. Але разом з громадою ми можемо це вирішити, тому ми хочемо разом з вами вирішити це питання тому ми вносимо пропозицію щоб кожна працездатна людина один раз на рік відпрацювала 7 годин на благоустрій села . І я вдячний тим жителям села, які вже долучились до благоустрою своїх домівок та присадибних ділянок. Також хочеться подякувати односельцям, які відкликаються на прохання допомогти у вирішенні багатьох питань громади. Я вдячний, що до цієї підтримки долучились такі підприємці, як Кучеренко Ярослав Валерійович , Ткаченко Дмитро Вікторович, які виділяють техніку, гроші на огорожу для церкви та школи. Завдяки фінансовій підтримці депутата районної ради Кучеренко Я.В. у селі створена молодіжна футбольна команда «Маяк», закуплена форма, м'ячі та інший спортивний інвентар. Молодь йому за це дуже вдячна. Сподіваюсь і надалі на тісну співпрацю спонсорів та громади.

Співпраця між районною радою та сільською радою
Виходячи із положень Конституції України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», для ефективного здійснення самоврядування в інтересах населення села, взаємодії і координації дій з метою перерозподілу між собою окремих повноважень, надання методичної та практичної допомоги діє угода про співпрацю.

четвер, 24 березня 2016 р.

Відбулися Загальні збори громадян в с.Ст.Котельня та с.Старосілля

23.03.2016р. відбулися Загальні збори громадян в с.Ст.Котельня та с.Старосілля. Участь в зборах взяли голова районної ради Марценюк С.М., заступник голови районної ради Ляшук М.М., керуючий справами апарату районної ради Михайловський С.А, в.о. начальника відділу Держгеокадастру в Андрушівському районі Масира П.В.

Звіт сільського голови Свірського А.А. перед Старокотельнянською територіальною громадою.

Старокотельнянська сільська рада нараховує 14 депутатів по округах. За 2015 рік відбулося 14 засідань сільської ради та постійних комісій, де вирішувалися різноманітні поточні та перспективні питання життя громади, хід державних, обласних, місцевих програм та інші питання віднесені до компетенції сільської ради.
Щомісяця проводяться засідання виконавчого комітету, який налічує 7 чоловік, де вирішуються питання віднесені до його компетенції.
Бюджет сільської ради формується з надходжень податків підприємств, організацій, установ, фізичних осіб, зареєстрованих на нашій території, державних дотацій та субвенцій. Ключовими статтями доходів місцевого бюджету є: податок з доходів фізичних осіб (легальне працевлаштування) та земельний податок. Основними платниками бюджетних надходжень є: СТОВ « Старокотельнянське», ТОВ « Жива нива».

Територія сільської ради становить 5213,6 га, в межах населеного пункту- 685,93 га, площа розпайованих земель- 3315,3 га, власників земельної частки (паю)- 886 . Загальна чисельність господарських дворів 751 , в яких зареєстровано 1718 жителів . Учасників війни - 2 чоловік, - учасників АТО – 13 чоловік, один інвалід війни, двоє учасників бойових дій, чотири ліквідатори аварії на ЧАЕС та 8 жителів нашого села служать в зоні АТО.
На території сільської ради працює 17 торгових точок, два рази в тиждень працює виїзний ринок.
Налагоджена робота в населеному пункті ветеринарної дільниці, яка надає послуги по лікуванню та щепленню тварин в індивідуальних господарствах, штучному заплідненню тварин.
За 2015 рік народилося в населеному пункті - 23 дітей, в 2015 році померли 29 жителів села, і вже в цьому році уже померло 7 односельчан.

На території сільської ради проживає 120 дітей дошкільного віку . Учні шкільного віку підвозяться шкільним автобусом до гімназії із сіл Нова Котельня та Волосів. 52 дітей дошкільного віку відвідує дитячий садок
«Колосок» .
В минулому році ми відзначили 40 -річчя нашого дошкільного закладу «Колосок», одного з найкращих сільських дошкільних закладів області. Теплі слова подяки завідуючій Сокольчук Галині Миколаївні , всьому колективу, батькам, спонсорам за плідну працю , вміння знати вихід із складних ситуацій сьогодення. В цьому році заплановано відкриття дитячого спортивного залу, ремонт вхідних східців, поточний ремонт вуличного освітлення.
Гімназія – сучасний навчальний заклад з матеріальною базою відповідних освітніх вимог. Приємно відмітити факт тісного взаєморозуміння між гімназією та сільською радою . Ми вдячні дирекції гімназії за те, що надає актовий зал для проведення репетицій учасників художньої самодіяльності, концертів та інших заходів. Тричі на тиждень в спортзалі займається сільська волейбольна команда. Юні спортсмени виборюють перемоги на змаганнях різного рівня.
Надаються транспортні послуги шкільним автобусом. На харчування дітей в гімназії сільська рада виділила кошти, в міру можливості забезпечуємо гімназію дровами.
Учнівські волонтерські загони допомагають у благоустрої території громади, надають допомогу громадянам.

Культура

З давніх давен славиться наша котельнянська земля своїми талантами . В дні радості і в дні печалі в селі звучить пісня. З гордістю хочу сказати слова вдячності всім учасникам художньої самодіяльності , які є фаворитом багатьох пісенних оглядів районного та обласного рівнів ( керівник Басюк Олексій Володимирович ). В цьому році наш колектив поповнився молодими талантами. Колектив художньої самодіяльності Старокотельнянського будинку культури систематично організовує концерти до визначних дат. На районному огляді художньої самодіяльності в лютому місяці виступ наших учасників був найкращий серед усіх колективів району.
На жаль,ми маємо багато проблем з приміщенням будинку культури, який знаходиться в край незадовільному стані. Через аварійний стан приміщення, сільська бібліотека вимушена була переїхати в адмінбудинок. Сільська рада віднайшла кошти на перекриття в цьому році даху приміщення будинку культури . І я надіюсь, що в цьому році ця проблема буде вирішена. Працівникам культури необхідно шукати шляхи вирішення фінансового забезпечення, активізувати роботу по наданню платних послуг. З молоддю села проводити різноманітні заходи, що дасть можливість додатково наповнити бюджет закладу культури.

Соціальний захист

При сільській раді працює два працівники територіального центру обслуговування населення. Ними щосереди проводяться прийоми громадян з питань соціального захисту. Приймаються заяви на призначення субсидій та соціальних виплат сім'ям з дітьми, призначення допомоги інвалідам та дітям інвалідам, також проводиться первинна обробка документів для здачі їх до управління соціального захисту населення. Ведеться робота по виявленню сімей із складними життєвими обставинами та їх соціальний супровід.
За період 2015 року:
• проведений подвірний обхід окремих категорій громадян, які потребують різних видів допомоги;
• проведена робота по оформленню документів на отримання субсидії на тверде паливо та скраплений газ 10 чоловікам;
• до 9 травня з управління праці та соціального захисту надали одноразову допомогу учасникам війни та учасникам бойових дій та прирівняних до них;
• чотирьом чоловікам надана матеріальна допомога;
• надавалася допомога в отриманні пенсійних посвідчень пенсіонерам;
• проводиться обмін книжок по газу, звернулося 20 чоловік;
• соціальні послуги вдома отримують 24 особи одиноких та одиноко проживаючих, яких обслуговує соціальні працівники Люлько Надія Миколаївна та Вознюк Тетяна Степанівна ;
• залучаються учні-волонтери для допомоги учасникам війни, одиноким пенсіонерам у прибиранні подвір'я та допомоги на присадибних ділянках;
• проводять роботу пенсіонери-волонтери у роз’ясненні населенню інформації про соціальний захист населення, а також поточної інформації;
• співпраця з відділом у справах дітей у вирішенні питань не благонадійних сімей, багатодітних сімей, дітей сиріт;
• співпраця з дільничною лікарнею - проводиться робота по проходженню пенсіонерів медичних оглядів.
Кожного року проводяться Святкові вогники присвячені Дню Перемоги, Дню людей похилого віку, Міжнародному дню інвалідів, де по мірі можливості надаються продовольчі набори та проводяться зустрічі. Такі заходи проводяться при підтримці депутатів та виконкому сільської ради, працівників будинку культури, дирекції гімназії, спонсорської допомоги підприємців села.

Транспорт і дороги.

Майже всі дороги села потребують капітального ремонту, особливо занедбані дороги районного значення це - вулиця Миру, Камінна, Андрушівська. Основною причиною руйнування дорожного полотна є рух великовантажних автомобілів вагою понад 50 тон до сільськогосподарських підприємств, цегельного заводу , деревообробного заводу.
В цьому році рішенням 5 сесії сільської ради 7 скликання заплановані кошти на ремонт доріг та частково на ямковий ремонт. Я надіюсь, що ми зможемо відремонтувати намічені ділянки доріг.
Другим напрямом вирішення даної проблеми є надходження спонсорської допомоги для утримання доріг від вищезгаданих підприємств . Вкрай небезпечним для дорожнього руху є самовільна забудова споруд, загорож, складування будівельних матеріалів від краю дороги до п’яти метрів . Для вирішення даної проблеми необхідно прийняти рішення щодо заборони даних дій.

Благоустрій

Питання благоустрою в нас щороку одне з найболючіших питань та найактуальніших питань, адже порядок, належний санітарний стан, вуличне освітлення, стан доріг, впорядковані сільські кладовища, розвиток інфраструктури – одне з ключових питань сьогодення. В напрямку благоустрою території робота ведеться по кільком напрямкам. Рішенням виконавчого комітету всі прилеглі території закріплені за місцевими підприємствами, установами, організаціями. В даний час ми заключили договір з ПП «Енергосервіс – плюс» на ремонт вуличного освітлення по вулиці Житомирській, Камінній, Східній, Любченко та в центрі села.
Слід позитивно відзначити роботу трудових колективів гімназії, дільничної лікарні, ДНЗ в даному напрямку. Дякуючи підтримці керівництва СТОВ «Старокотельнянське» та « Жива нива» ліквідовуємо несанкціоновані сміттєзвалища, але вони знову «ростуть», хоча щочетверга проводиться централізований вивіз сміття. Несанкціоновані смітники не будуть рости мабуть тільки тоді, коли запровадимо штрафні санкції. Всім жителям населеного пункту нагадую, що викид сміття на несанкціоновані сміттєзвалища буде суворо наказуватись, згідно Закону та Правил благоустрою населеного пункту.
Я пропоную ввести штраф за викид сміття в не відведеному для складування сміття місці - від 150 до 360 гривень .
Щовесни та восени проводяться місячники благоустрою, активно працюють волонтерські шкільні загони.
Ми розробили заходи по організації робіт по благоустрою населеного пункту. В цьому році проведена велика робота по благоустрою трьох кладовищ за рахунок зібраних коштів жителів територіальної громади. Виконавчим комітетом сільської ради було розроблене «Положення про похоронну справу». В зв’язку з нестачею коштів на впорядкування кладовищ, виконавчий комітет пропонує залучати кошти за поховання громадян. В цьому році ми плануємо вирізку аварійно - небезпечних дерев на кладовищах. Дане питання уже погоджене з екологічною службою, плануємо ремонт ритуальної площадки на центральному кладовищі та будівництво ритуальної площадки на новому кладовищі , встановлення громадських туалетів.
Висловлюю слова вдячності тим, хто допомагає нам в благоустрої кладовищ та населеного пункту – це товариству СТОВ «
( директор Ракович А.С.), ТОВ « Жива нива» ( Язиков О.В., Дорош М.В. )
Особлива подяка Могильницькому Віктору , Могильницькому Андрію, Яремчуку Сергію, Яремчуку Олександру, Артемчуку Олексію , Вознюку Ігорю , Остапчуку Дмитру , Шахову Миколі, Якимець Миколі, Свірському Максиму , Ващенко Володимиру.

Охорона здоров’я.

На території сільської ради є повністю укомплектований необхідним обладнанням комунальний заклад « Центр первинної медико – санітарної допомоги» Андрушівської районної ради Житомирської області, амбулаторія загальної практики сімейної медицини, ФП. Сумна доля спіткала терапевтичне відділення нашої лікарні. Припинення діяльності терапевтичного відділення № 2 Андрушівської центральної районної лікарні на базі Старокотельнянської амбулаторії загальної практики з 0 4 березня 2016 року спричинило значні незручності для жителів населеного пункту та навколишніх сіл. До центральної районної лікарні 25 км. , а до районного центру зовсім немає налагодженої схеми міжрайонного автобусного сполучення.
В зв’язку з цим, значно погіршилась якість надання медичної допомоги жителям населеного пункту та навколишніх сіл ( Нова Котельня, Волосів, Іванків, Івниця, Новоівницьке), особливо в нічний та в не робочий час, та у вихідні дні.
При проведенні даної реорганізації жодним чином не враховувалася думка громадськості, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Всіляко підтримуючи курс Держави на децентралізацію влади , ми глибоко стурбовані тим, що ліквідація терапевтичного відділення проводиться без врахування перспективних планів майбутнього укрупнення населених пунктів.
Ми будемо просити вище стоячі органи відкрити на базі Старокотельнянської амбулаторії загальної практики сімейної медицини
пункт тимчасового базування бригади екстреної та невідкладної допомоги, або благодійний фонд, що в значній мірі зняло б соціальну напругу серед жителів територіальної громади та в якійсь мірі виправдало б непопулярні дії влади Прекрасне приміщення за рік - два прийде в непривабливий стан. Нам дуже прикро, що збудоване руками наших жителів руйнується сучасною системою. Село старіє і кожному жителю лікарня просто необхідна. Прийнято Звернення територіальної громади с. Стара Котельня до голови Андрушівської районної державної адміністрації Дударя Олександра Миколайовича та голови районної ради Марценюка Сергія Михайловича, депутатів районної ради про можливість відкриття на базі Старокотельнянської амбулаторії загальної практики сімейної медицини
пункту тимчасового базування бригади екстреної та невідкладної допомоги або благодійного фонду « Благодійний фонд с. Стара Котельня».

суботу, 19 березня 2016 р.

Результати поіменного голосування Андрушівської міської ради 4 сесія 7 скликання від 26 лютого 2016 року

Результати поіменного голосування Андрушівської міської ради 4 сесія 7 скликання від 26 лютого 2016 року.

Перелік питань:

1. Порядок денний.
2. Про затвердження змін до РЕГЛАМЕНТУ Андрушівської міської ради VII скликання.
3. Про затвердження звіту про виконанню міського бюджету за 2015 р.
4. Про звільнення від сплати податків комунальні підприємства.
5. Про встановлення плати для батьків за харчування дітей в шкільних навчальних закладах міста.
6. Про фінансування будівництва водопроводу у мікрорайоні “Загребля”.
7. Про виділення коштів для співфінансування робіт по ремонту гідроспоруди.
8. Про виділення коштів для фінансування робіт по будівництві котельні вул. Шкільна.
9. Про виділення коштів для фінансування робіт по ремонту даху в ДНЗ “Дюймовочка”.
10. Про виділення коштів для фінансування робіт по поточному ремонту доріг.
11. Про виділення коштів для фінансування робіт по вуличному освітленню.
12. Допомога при пожежі по вулиці Корольова.
13. Про встановлення місцевих податків та зборів на території Андрушівської міської ради на 2016 рік.
14. Про затвердження Порядку інформування про діяльність комунальних підприємств.
15. Про затвердження Положення про звітування міського голови, виконавчих органів, постійних комісій та депутатів міської ради.
16. Про затвердження Положення про електронні петиції.
17. Про затвердження положення про помічника-консультанта депутата Андрушівської міської ради VII скликання.
18. Про затвердження Положення про постійні комісії Андрушівської міської ради.
19. Про затвердження Положення про здійснення закупівель товарів і послуг в системі електронних. державних закупівель ProZorro.
20. Перерва в роботі 4 сесії 7 скликання Андрушівської міської ради.
21. Зміни в штатній структурі Андрушівської міської ради.
22. Припинити право оренди та розірвати договір оренди.
23. Передати земельну ділянку у власність24 Затвердити технічні документації із землеустрою по встановленню меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) з метою передачі у власність.
25. Затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі в оренду.
26. Надати дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) з метою передачі у власність.
27. Надати дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) з метою передачі у спільну сумісну власність.
28. Надати дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) з метою передачі в оренду.
29. Надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі у власність.
30. Надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі в оренду.
31. Внесення змін в рішення виконкому сесії.
32/1. Внесення змін до договорів оренди землі в частині зменшення орендної плати.
32/2. Внесення змін до договорів оренди землі в частині зменшення орендної плати.
33/1. Продовження терміну дії договорів оренди.
33/2. Продовження терміну дії договорів оренди.
34. Погодити надання дозволів на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок за межами міста.
35. Відмовити в наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
36. Надати дозвіл на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки.
37. Відмовити в наданні дозволів на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення ОСГ.
38. Відмовити в наданні дозволів на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення ОСГ.

пʼятницю, 18 березня 2016 р.

Андрушівські поліцейські провели пізнавальну екскурсію для школярів

Учні місцевої гімназії завітали до відділення поліції, де познайомилися з роботою різних служб, отримали нові знання та враження.

17 березня в Андрушівському відділенні поліції побували учні 7 та 8 класів районної гімназії. Хлопці та дівчата прийняли запрошення поліцейських ознайомитися із їх професією.

Екскурсія розпочалася із серця відділення – чергової частини, де інспектори поліції розповіли, яким чином організована діяльність чергових та спеціальної лінії «102», як сформована слідчо-оперативна група та яким чином здійснюються виїзди за повідомленнями громадян.

У навчальному класі школярі дізналися про законодавче забезпечення роботи поліції, її оснащення. Особливо підлітків зацікавила розповідь та демонстрація спеціальних засобів та вогнепальної зброї. Школярі отримали можливість приміряти захисні обладунки.

У дворі відділку діти оглянули майданчик для автомобілів, які потрапили у дорожньо-транспортні пригоди. Поліцейські розповіли їм про реальні небезпечні ситуації та випадки аварій і закликали молодь до обов’язкового дотримання правил дорожнього руху.

Старшокласники дізналися і про вимоги та умови вступу до поліцейських навчальних закладів.

Гімназисти подякували правоохоронцям за цікаву та змістовну екскурсію.

Відділ комунікації ГУНП в Житомирській області

Архів блогу