- комісія з питань бюджету і комунальної власності – 15 депутатів;
- комісія з питань промисловості, агропромислового комплексу, земельних відносин та соціального розвитку села – 12 депутатів;
- комісія з гуманітарних питань та соціального захисту населення – 9 депутатів;
- комісія з питань законності, регламенту, депутатської етики та місцевого самоврядування – 9 депутатів.
Голова районної ради - Шпаківський Валерій Броніславович
Народився 2 листопада 1960 року, освіта - повна вища , вчитель української мови і літератури,
член Народної партії.
Дата обрання головою районної ради 25.04.2006
Заступник голови районної ради - Мельник Олександр Вадимович
Народився 6 липня 1975 року, освіта –повна вища, вчитель історії,
член Народної партії
Дата обрання заступником голови районної ради: 27.09.2006
Адреса: 13400 м.Андрушівка Житомирської обл. пл. Леніна,1
Телефони:
код 04136
Приймальна 2-20-97
Факс: 2-19-41
Електронна пошта: andrrada@ukr.net
Живі фарби і широкі екрани нових цифрових телевізорів виробляють яскраве потужне враження. Тому, рано чи пізно у будь-якого глядача виникає питання: чи можна скористатися всіма перевагами ТБ при роботі з комп'ютером? Можна!...
Перехресна сумісність дуже популярна серед цінителів якісної електроніки. Фотоапарат прямо підключається до принтера, Flash-плеєр до телефону, телефон до КПК і все це - сумісне з персональним комп'ютером. Не дивно, що і сам комп'ютер являє собою систему різноманітних підключаються блоків. Тому можливість використовувати телевізор замість монітора - цілком логічне рішення.
Програмні та апаратні засоби для такої сумісності існують вже давно. Сучасні можливості відеокарт дозволяють у деяких випадках підключати до комп'ютера більше одного дисплея. Звичайно, найчастіше відеокартою підтримується "полегшений" варіант - під час роботи aльтернатівного монітора основний відключається, але, не рідкість і системи з двома і більше одночасно працюють "екранами".
Інтерфейси
Існує безліч варіантів підключення телевізора до комп'ютера, як для широкоекранних цифрових моделей, так і для скромних аналогових телевізорів:
RCA (A/V для штекерів "тюльпан")
Цей універсальний роз'єм можна знайти майже на будь-якій відеокарті. Через нього можливе підключення комп'ютера до більшості аналогових і багатьом цифровим телевізорів. Якість зображення при підключенні до RCA найскромніше, головне його достоїнство - масовість.
S-Video
Вихід є на багатьох відкритих. Забезпечує передачу по трьох каналах - один для даних про яскравість і дві - про кольоровості. Якість зображення значно вище, ніж при використанні RCA.
DVI - HDMI
Сучасні цифрові інтерфейси передачі відео. Дуже схожі, але, за допомогою HDMI додатково передається звук (до 8 каналів), тоді як з DVI для звуку є окремий кабель. Інтерфейси сумісні один з одним без спеціальних конвертерів, виключно за рахунок кабелю-перехідника, обидва підтримують HDCP (High Definition Content Protection) - захист від несанкціонованого запису захищеного копірайтом контенту. Саме тому вони становлять потенційну загрозу для прогресивних користувачів. Тим не менше, інтерфейси досить поширені у відкритих. Багато карти забезпечені DVI вже сьогодні, за деякими даними, зовсім недавно з'явилися карти на GeForce 7600 GT а також сімейства Radeon з виходами HDMI.
VGA (D-Sub)
Один з типів RGB-з'єднань, найчастіше використовується для підключення до комп'ютера монітора. Роз'ємом RGB оснащено багато сучасні цифрові телевізори. Однак, з назви не слід, що вихід підтримує тільки дозвіл VGA. З'єднання підходить для дозволів SVGA, QXGA, UXGA і т.д. Підтримується, мабуть, найвищу якість зображення.
У випадку, якщо виходи на відеокарті комп'ютера не відповідають роз'ємів телевізора, застосовуються різні додаткові пристрої, що забезпечують повну сумісність і модульованого сигналу, якщо це не зроблено відеокартою, не тільки з новинами, але й по частотах і т. д. Іногдa пристрою досить дороги, але в деяких випадках, особливо для аналогових телевізорів, вони просто необхідні.
Аналогові телевізори
Можливості аналогових телевізорів дещо обмежені. Вони створені під давно існуючі системи кольоровості. Стандарт NTSC підтримує максимальний дозвіл в 525 рядків, PAL і SECAM - 625, а реальний дозвіл - ще менше. Як наслідок, аналогового телевізора зазвичай не може забезпечити комп'ютерне дозвіл вище 640х480, для сучасних потреб - вельми скромні здібності.
Заявлена частота аналогових телевізорів - 50 і 100 Гц, насправді цих показників ніхто і ніколи не досягав. Варто знати, що комфортна робота перед звичайним комп'ютерним монітором можлива при величинах в 70-80 Гц.
Крім того, у всіх аналогових телевізорах використовується т.зв. черезстрокова развертка (кадр послідовно створюється двома напівкадрів з непарних та парних ліній). У моніторах - розгортка прогресивна. Втім, деякі знавці вважають розгорнення оптимальною для перегляду відео, ігор і т. д. - сцен з великою кількістю руху.
Оптимальні інтерфейси для "прямого" з'єднання телевізора з комп'ютером - аналогові RCA і S-Video. За допомогою спеціальних конвертерів можна також забезпечити сумісність роз'ємів телевізора з комп'ютерним VGA-виходом відеокарти. При цьому сигнал, природно, втрачає в якості.
І все ж, аналоговим телевізорів вдалося зайняти міцні позиції в боротьбі за затребуваність для роботи з ПК. Текстові матеріали на екрані є досить невиразно і розмито, зате для перегляду відео це ще один плюс. "Розмитість" зображення дозволяє згладити артефaкти, супутні програмної обробці цифрових відеороликів. Крім того, аналоговий телевізор - доступний за ціною пристрій для проведення бюджетних презентацій.
Цифрові телевізори
LCD, плазмові та проекційні телевізори, як правило, вже забезпечені прямим VGA-входом для комп'ютера. Найновіші моделі самого початку створювалися для HDTV - телебачення з високою роздільною здатністю зображення, вони легко інтегруються з ПК з високими показниками дозволі. Останнім часом вони спочатку виконуються в сумісному з комп'ютером варіанті (TV/Computer monitor).
Дуже якісні показники у РК панелей, що успадкували технологію від моніторів. Грань телевізор / монітор в них майже неможливо розрізнити. LCD-телевізори займають мало місця і відмінно працюють зі статичним зображенням. У цьому відношенні вони перевершують "плазму".
Хоча кольори в плазмових телевізорах часто більш яскраві і "живі", ніж в LCD, при довгому перегляді нерухомої "картинки" в "вигоряє" внутрішнє фосфорна покриття "плазми". Хоча, завдяки новітнім розробкам, ця проблема вже втратила колишню гостроту, вона все ще зберігається.
Проекційні телевізори не завжди відображають кольори з достатньою яскравістю, особливо - рівні чорного, проте саме вони - лідери за розмірами екранів, до цих пір не досягнутим іншими технологіями.
У всіх цих випадках переважніше VGA-з'єднання або цифрове з'єднання DVI - HDMI комп'ютера і телевізора. Вони демонструють найкращі результати. Відповідність дозволів сигналу / зображення в телевізорі забезпечується засобами вбудованого тюнера або відеокарти ПК.
Більшість цифрових HDTV-телевізорів відрізняють великі розміри екранів, можливість якісного відтворення відео в широкому форматі, можливість блискучого проведення презентацій і повноцінних 3D-комп'ютерних ігор. За необхідності цифрові панелі легко відображають текст і дрібну графіком.
Таким чином, телевізори зуміли зберегти свою корисність навіть у "грі на чужому полі". Великі екрани дозволяють їм справлятися з низкою важко здійсненних для звичайних моніторів завдань. Цілком імовірно, що з розвитком промислових технологій ці два типи пристроїв будуть об'єднані в єдиний медіаблок, придатний до використання в будь-якій цифровому середовищі.
На думку одних, ця характеристика є найважливішою для LCD-телевізорів. Інші вважають, що реальної якості зображення вона ніяк не відображає. У будь-якому випадку, на розробку теми витрачено достатньо коштів, щоб звернути на неї увагу.
Серед факторів, що визначають якість відображення "картинки" на екрані LCD-телевізора, специфікація "час відгуку" (response time) зазвичай одержує саму неоднозначну оцінку фахівців і простих користувачiв. На жаль, виною тому не тільки звичайний плюралізм думок, властивий будь-якій сфері знань. Компанії - виробники телевізорів внесли чималу лепту у створення плутанини в цьому питанні.
У загальному випадку, час відгуку - це швидкість, з якою рідкокристалічна осередок-піксель LCD-дисплея здатний змінювати ступінь прозорості, формуючи зображення. Однак, чи не кожен виробник вважає своїм обов'язком запровадити власну "систему координат", виходячи з власних уявлень про суть явища.
Основний момент, який об'єднує всі розрізнені специфікації - для всіх систем прийнято вважати, що, чим менше час відгуку, тим вища якість зображення. Це особливо актуально для застарілих LCD-телевізорів або виробів виробників "третього дивізіону" - молодих корейських або китайських компаній, що не мають достатньо коштів на впровадження ефективних технологій.
Великі показники часу відгуку означають, перш за все, розмиту "картинку". Швидко рухомі об'єкти в цьому випадку залишають за собою так званий шлейф, помітний для очей глядача. У першу чергу це властивість може виявлятися при перегляді спортивних передач, динамічних сцен у фільмах, також його дію можуть випробувати на собі любителі екшн - комп'ютерних ігор (при грі на приставці або підключенні телевізора в якості монітора).
Якими б не були показники яскравості, контрастності і роздільної здатності екрана телевізора, низька швидкість відгуку може звести нанівець задоволення від перегляду. Тому частина виробників, що володіє малими матеріальними і технічними можливостями підійшла до вирішення питання творчо - за допомогою винаходу власних систем вимірювання часу відгуку.
Варіанти
Для ранніх LCD-телевізорів існував єдиний стандарт виміру - так званий rise-and-fall response або TrTf (Time rising, Time falling). У цьому випадку вказується час переходу (в мілісекундах - мс) "рідкого" кристала від активного стану (чорний колір) до неактивного (білий) і назад. Реально береться до уваги 90% активність для чорного і 10% активність для білого кольорів. Відомий розробник стандартів компанія VESA прийняла його для телевізорів і моніторів.
Тим не менше, жорстких директив тут поки що немає. Незважаючи на авторитет VESA, виробники знайшли поле для маніпуляцій і в цих рамках. Так, наприклад, у специфікаціях телевізора вказується лише половинний час - перехід осередку від чорного до білого. Це дозволяє "скоротити" час відгуку вдвічі. Додаткова можливість маніпуляції цифрами - декларування максимальних швидкостей відгуку пікселів замість середньостатистичних.
Ще один спосіб вимірювання часу відгуку - GTG (Gray to Gray). Тут вимірюється не перехід від чорного до білого, а час градації від одного тону сірого до іншого. Зрозуміло, що всі ці специфікації один з одним не корелюються.
Відзначаючи в інструкції показник часу відгуку, далеко не всі виробники вказують, за якою системою вони заміряні. Багато хто не вказують його взагалі. Одні - бо не вважають це важливим, інші тому, що вказувати їм, власне, нічого.
"Канонічний" варіант
Та, все-таки, найбільш поширеним є стандарт TrTf (Time rising, Time falling). У першу чергу він застосовується великими компаніями "з ім'ям".
Оптимальний час відгуку по цій системі в недавньому минулому становила 20-25 мс. За словами фахівців, цього цілком достатньо для комфортного перегляду "швидкого" відео. Однак, якщо вірити користувачам, деякі з них здатні розрізняти шлейф і на дванадцять, і навіть на восьми мілісекундах. Очевидно, це індивідуальні особливості зорового сприйняття окремих людей, тому що, за деякими оцінками, зображення на екрані 50 Гц кінескопа телевізора приблизно еквівалентно 16 мілісекундах LCD.
Висновок
В обставинах, що склалися, не можна не визнати, що, хоча "час відгуку" - величина, безумовно важлива, головну увагу слід звертати в першу чергу на деталі: систему вимірювання, суб'єктивний рейтинг виробника і т.п.
На щастя, компанія VESA вже приступила до уніфікації загального стандарту на основі TrTf. Залишається сподіватися, що незабаром він буде прийнятий повсюдно.
В городке Андрушевка расположен дворец с прекрасным парком на реке Гуйва. В XIX веке здесь была усадьба известного сахарозаводчика Николая Терещенко. А в годы Гражданской войны во дворце располагался штаб Первой конной армии под руководством легендарного командира Семёна Будённого.
Расположено имение среди старинного парка, взятого под государственную охрану. Принадлежала барону де-Шодуару, позже Н. И. Терещенко. Ансамбль состоит из нескольких сооружений: парадных въездных ворот, трех башен ограды (четвертая не сохранилась) и хозяйственного здания. Находившееся на террасе у р. Ивенки двухэтажное здание дворца разобрано в XIX в. Место примечательно наличием на территории усадьбы старых деревьев возрастом более 200 лет.
Містечко Червоне було засноване у 1624 р. воєводою брест-литовським Яном Тишковичем. Завдяки хитросплетінню родинних зв'язків та шлюбів наприкінці 18 ст. Червоним володів Францішек Ксавері Грохольський, а після його смерті разом з іншими маєтками воно відійшло Адольфові Грохольському. Пізніше Червоне було записане на його другу дружину – Ванду Радзивілл, яка після смерті чоловіка продала володіння Миколі Терещенку, а сама виїхала за кордон. Червоне перебувало у власності родини українських цукрових магнатів до революції 1917 р.
Не відомо, чи була на цьому місті якась інша будівля, а існуючий нині палац було зведено на замовлення Адольфа Грохольського. Розкішна споруда виконана у стилі неоґотики, подібному до англійської ґотики. Дві "замкові" вежі (одна двоповерхова, друга - одноповерхова), розташовані по обидва боки палацу і служили павільйонами. Неподалік в неоґотичному ж стилі були споруджені господарчі будівлі та конюшня. Всередині палацу особливої уваги заслуговував вестибюль зі сходами, викладеними білим мармуром, а також – велика зала для балів з двома венеціанськими кришталевими люстрами. На жаль, від колишнього інтер'єру не збереглося майже нічого.
Микола Терещенко трохи був перебудував палац, а неподалік звів своє дитя та джерело прибутків - цукровий завод. Пізніше в ньому розташувалася авіамайстерня. Палац був оточений великим парком, який межував із садами. Їхня загальна площа складала 58 га. В парку росли старі липи, дуби, каштани. Були тут два озера й альтанка на острівці. Перед палацом плекали декоративні газони.
Пожежа 1928 р. значно пошкодила будівлю й хоча згодом зовнішній вигляд було відтворено, та інтер'єри втрачені назавжди. Через кілька років після здобуття Україною незалежності колишній палац було передано жіночому монастирю Свята Різдва Христового.
Промисловий комплекс району представляють 6 основних підприємств, а саме:
1) державне підприємство „Червоненський завод продовольчих товарів” виробляє органічні розчинники, скломийні рідини на основі технології спиртового виробництва, в якості сировини використовується меляса (патока) відходи переробки цукрового буряка, можливе використання зерна;
2) дільниця №2 державного підприємства «Коростишівський спиртовий комбінат» виробляє спирт етиловий вищої очистки, в якості сировини використовується меляса (патока);
3) відкрите акціонерне товариство „Червонський цукровик” виробляє цукор-пісок з цукрового буряка;
4) товаристов з обмеженою відповідальністю „Андрушівський маслосирзавод” виробляє сири тверді, сухе молоко, масло тваринне та спреди, маргарин;
5) дочірнє підприємство „Агросервіс” фірми „Житомирінвест” ВАТ виробляє м’ясо морожене;
6) закрите акціонерне товариство фабрика „Восход” виробляє спецодяг для працівників різних галузей економіки.
Промисловими підприємствами у 2008 році вироблено продукції в порівняльних цінах на суму 279,7млн.грн., що на 27% більше до минулого року. Позитивну динаміку у промисловості забезпечує ТОВ „Андрушівський маслосирзавод”, частка якого складає 56%, а приріст вироблено продукції у порівняльних цінах склав 25% до 2007р.
Станом на 01.01.2009 року 4 підприємства галузі спрацювали з прибутком 2млн.грн. (ЗАТ фабрика „Восход”, ТОВ „Андрушівський маслосирзавод”, Червонський завод продтоварів, ДП «Агросервіс» фірми «Житомирінвест» ВАТ), а ВАТ «Червонський цукровик» зі збитками 0,8млн.грн. Фінансовий результат по промислових підприємствах району склав 1,2млн.грн. прибутку.
В натуральному виразі виробництво збільшено по 12 видах продукції.
З початку року промисловими підприємствами району освоєно 5,5млн.грн. власних коштів на придбання нового обладнання, реконструкцію виробництва.