7 грудня о 5:13 до Cлужби порятунку «101» надійшло повідомлення про пожежу в дерев’яному житловому будинку в селі Великі Мошківці Андрушівського району.
На місце події негайно виїхав пожежно-рятувальний підрозділ 36-го пожежно-професійного посту селища Червоне. Було встановлено, що вогнем охоплено одну із житлових кімнат будинку.
Силами бійців ДСНС пожежу локалізовано о 5:55, ліквідація відбулась о 7:40. Вогнем знищено кімнату та майно, що в ній зберігалося. Рятувальниками не допущено подальшого розповсюдження вогню по всій площі оселі.
Під час гасіння пожежі, надзвичайники виявили в кімнаті обгорівше тіло чоловіка. З’ясувалось, що це власник будинку, 1944 року народження, інвалід 2-ї групи.
Загалом до ліквідації надзвичайної події були задіяні 4 чоловіки особового складу та 1 одиниця спеціальної пожежно-рятувальної техніки.
Ймовірною причиною загоряння стало порушення правил пожежної безпеки при експлуатації пічного опалення. Наразі остаточні обставини виникнення пожежі встановлюється фахівцями.
3 грудня в усьому світі відзначається Міжнародний день інвалідів. Цей день неможна називати святковим, проте він підкреслює необхідність досягнення повного забезпечення рівних прав інвалідів і їх участі в житті суспільства. Це день підведення підсумків зробленого для цієї категорії громадян. Саме на працівників соціальної сфери державою покладено відповідальний обов’язок – допомагати людям, які потребують особливої турботи і тим, хто опинився в складній життєвій ситуації. В управлінні праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації на обліку перебуває 2357 інвалідів. Матеріальну допомогу через управління праці отримало 15 інвалідів, направлення на засоби технічної реабілітації та протезно-ортопедичні вироби одержало 159 інвалідів, забезпечено 26 інвалідів санаторно-курортним лікуванням, компенсацію на санаторно-курортне лікування отримали 22 інваліда війни та 5 загального захворювання, поселено в будинок-інтернат 4 інваліда.
В територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) отримує соціальні послуги вдома 87 інвалідів, серед головних послуг, які надають соціальні робітники – це утеплення вікон, забезпечення твердим паливом,обробіток присадибних ділянок, приготування їжі, прибирання в будинку, прання та інше. Послуги відділення соціально-побутової адаптації та адресної грошової та натуральної допомоги отримали 130 інвалідів різної категорії. З метою виявлення одиноких інвалідів та надання їм всебічної підтримки обстежено матеріально-побутові умови проживання 37 інвалідів.
3 грудня проведено «День відкритих дверей», акції «Безкоштовна стрижка» та «Турбота» під час яких дана категорія громадян, мала змогу відвідати перукарню, виміряти тиск та пульс, зробити інгаляцію, відвідати масаж. Адресно надано продуктові набори 102 інвалідам, серед них переселенці та інваліди-війни - учасники АТО.
Надання цим людям щоденної підтримки та допомоги - це реальний вияв милосердя та турботи до ближнього.
Директор тер центру Ніла Подік
Шановні працівники органів місцевого самоврядування,депутати всіх рівнів. Щиро вітаємо вас із Днем місцевого самоврядування!
Працівники місцевого самоврядування та депутати району завжди відрізнялися високим професіоналізмом, цілеспрямованістю та відповідальністю. Депутатський корпус району досить успішно вирішує важливі соціально-економічні та громадсько-політичні питання.
З приводу свята прийміть слова вдячності за вашу самовіддану працю на благо розвитку територіальних громад, Андрушівського району, в ім'я розквіту України. Від усього серця бажаємо вам міцного здоров'я, наснаги, витримки, оптимізму. Хай ніколи вас не покидає віра, надія, любов. Нехай ваша професійність та досвід, а також творче ставлення до виконання своїх обов'язків сприяють розбудові та розвитку нашої держави!
Андрушівський районний сектор Управління ДСНС України у Житомирській області звертається до мешканців району з проханням, якщо Вам стали відомі факти, коли працівники районного сектору зловживають службовим становищем, повідомляйте про це за «телефоном довіри» Управління ДСНС України у Житомирській області (022) 48-03-47, (022) 42-15-15 та електронну адресу terminova_upk@mns.gov.ua. Конфіденційність гарантуємо.
Начальник 5 державної пожежно-рятувальної частини (м. Андрушівка) Дмитро Некрасов
02 грудня відбулося чергове засідання спостережної комісії райдержадміністрації, яке провів керівник апарату райдержадміністрації О.Ю.Савенко.
Члени комісії заслухали Шкрабія С.Л. – т.в.о. начальника Андрушівського районного сектору Управління Державної пенітенціарної служби України в Житомирській області, капітана внутрішньої служби, який доповів присутнім, що станом на 02.12.2015 року на обліку Андрушівського районного сектору кримінально-виконавчої інспекції перебуває 79 засуджених та 3 правопорушники, на яких накладено адміністративне стягнення у виді громадських робіт.
Протягом поточного року на території району відмічається суттєве зниження рецидивної злочинності серед засуджених, які перебувають на обліку в кримінально-виконавчій інспекції, із 4 у 2014 році на 1 у 2015 році.
Також розглядались питання та акцентувалася увага на належній соціальній адаптації раніше засуджених осіб та унеможливлення їх повторного втягнення в злочинну діяльність. Заслухавши всіх доповідачів, члени комісії прийняли ряд рішень, зокрема, забезпечувати і в подальшому належну співпрацю Андрушівського районного сектору кримінально-виконавчої інспекції з спостережною комісією райдержадміністрації та органами місцевого самоврядування в районі щодо профілактики рецидивної злочинності та її попередження.
Голова спостережної комісії райдержадміністрації О.Ю. Савенко зауважив про необхідність і в подальшому проводити щомісячну звірку осіб, які перебувають на обліку Андрушівського районного сектору кримінально-виконавчої інспекції, забезпечення неухильного виконання всіх пунктів плану роботи спостережної комісії на 2016 рік та постійного висвітлення роботи комісії у засобах масової інформації району та офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
Секретар спостережної комісії райдержадміністрації О.В.Кондратюк
02 грудня відбулося чергове засідання спостережної комісії райдержадміністрації, яке провів керівник апарату райдержадміністрації О.Ю.Савенко.
Члени комісії заслухали Шкрабія С.Л. – т.в.о. начальника Андрушівського районного сектору Управління Державної пенітенціарної служби України в Житомирській області, капітана внутрішньої служби, який доповів присутнім, що станом на 02.12.2015 року на обліку Андрушівського районного сектору кримінально-виконавчої інспекції перебуває 79 засуджених та 3 правопорушники, на яких накладено адміністративне стягнення у виді громадських робіт.
За 11 місяців 2015 року Андрушівським районним сектором кримінально-виконавчої інспекції за систематичне порушення порядку та умов відбування покарання до Андрушівського районного суду направлено 4 клопотання про скасування звільнення від відбування покарання з випробуванням, з яких відмовлено – 2, на розгляді перебуває 2 таких клопотання. За ухилення від покарання у виді громадських робіт щодо 1 засудженої направлено клопотання до прокуратури району для вирішення питання про притягнення до кримінальної відповідальності у порядку ст. 389 ч.2 КК України.
За зразкову поведінку і сумлінне ставлення до праці за погодженням спостережної комісії Андрушівської РДА до Андрушівського районного суду було направлено 4 клопотання про умовно-дострокове звільнення від подальшого відбування покарання у виді виправних робіт, з яких 4 задоволено судом.
Протягом поточного року на території району відмічається суттєве зниження рецидивної злочинності серед засуджених, які перебувають на обліку в кримінально-виконавчій інспекції, із 4 у 2014 році на 1 у 2015 році.
За підсумками засідання члени комісії прийняли відповідне рішення.
Управління фінансів Андрушівської райдержадміністрації повідомляє про те, що начальником управління Н.О. Суботенко видано наказ №7-О «Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів», який 27 листопада 2015 року зареєстровано в Андрушівському районному управлінні юстиції за № 3/273 та в повному обсязі для ознайомлення розміщено на інформаційному стенді управління фінансів.