Шукати в цьому блозі

Translate

Статистика сайта

Відвідувачі по країнам
Відвідувачі за останні 24 години
четвер, 1 жовтня 2009 р.

Єдиний дозвільний центр Андрушівської райдержадміністрації

5 січня 2006 року набрав чинності Закон України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” основною метою якого було упорядкування процедур видачі документів дозвільного характеру. Цей закон визначає правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності і встановлює порядок діяльності дозвільних органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру, та адміністраторів.
На виконання вимог Закону України ”Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності,” з метою створення сприятливих умов для розвитку господарської діяльності в районі, спрощення та оптимізації процедур надання документів дозвільного характеру у структурі відділу економіки та розвитку інфраструктури створений єдиний дозвільний центр в якому суб’єкти господарської діяльності (фізичні особи-підприємці та юридичні особи) можуть отримати консультації від дозвільних служб та виконавчих органів райдержадміністрації щодо порядку отримання документів дозвільного характеру дія яких розповсюджується в межах району.

Дата створення: 29.06.2005 р.
Назва, номер, дата розпорядчого документу місцевого органу влади про створення Дозвільного офісу -розпорядження голови райдержадміністрації № 343 від 29.06.2005р.
Місце знаходження -м. Андрушівка Житомирська область пл.Леніна,1
Телефон, факс -тел: 2-10-48,факс.2-19-79
Прізвище, ім’я, по батькові адміністратора -в.о. адміністратора П”ятніцька Лариса Володимирівна
Розклад роботи в.о. адміністратора щоденно з 8.00 до 17.00. Перерва на обід з-12.00 до 13.00 .Вихідні дні субота, неділя.
Прізвище, ім’я, по батькові, посада та контактний телефон керівника райдержадміністрації, що відповідає за діяльність Дозвільного центру.
Борисов Олег Анатолійович – перший заступник голови райдержадміністрації тел: 2-27-35
Персональний склад учасників, з них:
Працівників райдержадміністрації-прізвище та ім’я по батькові, посада .
- Борисов Олег Анатолійович – перший заступник голови райдержадміністрації
- Хом’як Надія Дмитрівна – заступник начальника відділу економіки та розвитку інфраструктури райдержадміністрації
- Струць Юрій Миколайович – начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації;
Спеціалісти органів влади представники яких беруть участь у роботі центру – прізвище, ім’я по батькові, посада .
- Мислива Наталія Володимирівна – спеціаліст міської ради ;
- Пташник Віктор Михайлович – завідувач відділом санітарно – гігієнічного відділу рай СЕС;
- Білецька Валентина Михайлівна – начальник районної державної лікарні ветеринарної медицини;
- Кондратюк Ігор Михайлович – інженер ВТГ Андрушівського РЕМ;
-Самчук Валерій Миколайович-юрист Андрушівського управління експлуатації газового господарства;
- Радецький Володимир Іванович – начальник районного відділу земельних ресурсів;
- Романовський Віталій Віталійович – інспектор дозвільної системи РВ УМВС України в Житомирській області;
- Вознюк Ігор Степанович – завідувач сектору обліку платників податків і платежів;
- Тушак Анатолій Петрович – інспектор по нагляду за перевезенням небезпечних вантажів та станом доріг Андрушівського РВ УМВС
-Кобилинський Микола Вікторович – начальник Андрушівського РВ ГУМНС України в житомирській області.

Перелік документів дозвільного характеру, які видаються в Дозвільному центрі:
- дозвіл на початок роботи новостворених підприємств та оренду приміщень;
- дозвіл на виготовлення штампів і печаток;
- виготовлення архітектурно-планувального завдання;
- висновок про погодження місця розташування земельної ділянки;
- дозвіл на розміщення малої архітектурної форми;
- реєстрація декларації на початок господарської діяльності;
- дозвіл на розміщення об’єктів торгівлі;
Документи, які подаються суб’єктами господарювання для отримання дозволів визначаються виключно регламентами підписаними між представниками дозвільних органів та дозвільного офісу.

Документи які видаються відділом адміністративної служби міліції:
- Дозвіл на право виготовлення печаток та штампів;

Документи які повинні бути подані адміністратору ЄДО:
- заява СПД;
- нотаріально посвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію;
- нотаріально посвідчена копія статуту підприємства;
- ескізи печаток та штампів завірені керівником підприємства на двох аркушах;
- копія довідки ДПІ про присвоєння коду;
- квитанція про сплату послуг дозвільної системи;

Документи які видаються державною санітарно-епідеміологічною службою:
- дозвіл на право виготовлення продукції із риби та інших водних живих ресурсів у встановленому асортименті ( за видами або групами ) (форма, затверджена наказом МОЗ від 06.05.03. №197);
- експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів ( форма, затверджена наказом МОЗ від 24.01.08. №25;

Документи які повинні бути подані адміністратору ЄДО:
- заява суб’єкта підприємницької діяльності (СПД);
- ксерокопія свідоцтва про державну реєстрацію спд;
- акт обстеження приміщень територіальною СЕС з висновком про їх відповідність вимогам санітарних правил.;

Документи які видаються комунальним проектно-виробничим підприємством:
- архітектурно-планувальне завдання ;

Документи які повинні бути подані адміністратору ЄДО:
- заява СПД
- рішення про погодження місця розташування об’єкта архітектури; (місцеві ради)
- технічні умови (газопостачання, електроенергія, водопостачання, водовідведення, телефонізація, пожежна безпека)

Документи які видаються замовнику:
- дозвіл на початок роботи новостворених підприємств, введення в експлуатацію нових і реконструйованих виробничих, житлових та інших об’єктів, впровадження нових технологій, передачу у виробництво зразків нових пожежонебезпечних машин, механізмів, устаткування та продукції, оренду приміщень.

Документи , які повинні бути надані Заявником:
- заява на отримання дозволу (згідно форми затвердженої постановою Кабінету Міністрів від 07.12.05. № 1176 “Про затвердження форми заяви на одержання суб’єктом господарювання або уповноваженою ним особою документів дозвільного характеру”);
- матеріали оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення;
- завірену в установленому порядку копію свідоцтва про власність або копію договору оренди.
У разі фактів порушення правил пожежної безпеки, зазначених в матеріалах оцінки (експертизи) протипожежного стану, додатково подається:
- копія договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди на період до усунення порушень правил пожежної безпеки;
- план заходів щодо усунення таких порушень з конкретними термінами виконання.

Документи, які видаються Андрушівським управлінням газового господарства, або на яких проводяться дозвільні узгодження:

Дозвіл (узгодження) проводиться (видається) на листі управління архітектури за підписом відповідальної особи з печаткою (штампом), з відображенням переліку необхідних вимог для виконання. При великих об’ємах вимог дозвіл (узгодження) видається (за підписом відповідальної особи) окремим листом з відповідною реєстрацією.

Документи, які повинні бути надані замовником.
Лист замовника через місцеве управління архітектури про умови, можливості дозволу (узгодження) вибору площадки об’єкту по відношенню до розміщення газових систем ;
До листка архітектури надається лист опитування , в якому відображаються дані необхідних умов для вирішення питання дозволу (узгодження) вибору площадки об’єкту по відношенню до розміщення газових систем та можливості підключення на другому етапі газових потужностей об’єкту ;
Копія фрагменту ситуаційного плану місця знаходження об’єкту;
Для внутрішньо-будинкових об’єктів необхідно надавати і копію фрагменту належно оформленого через інвентарне бюро ситуаційного плану приміщення під об’єкт для підприємницької діяльності (якщо приміщення приватизоване).

Документи, які видаються виконкомом Андрушівської міської ради:
рішення виконкому міської ради про надання дозволу на розміщення об’єкту торгівлі.

Документи, які повинні бути подані замовником для одержання дозволу:
- заява
- копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
- копію документа, який засвідчує право заявника на використання відповідного об’єкту (свідоцтво про право власності, договір оренди, суборенди, та інше );
- копію акта державної технічної комісії про готовність закінченого будівництва об’єкта до експлуатації, або листа інспекції архітектурно-будівельного контролю про недоцільність складання названого акта (це реконструкція, переобладнання приміщень, нове будівництво);
- копію свідоцтва про сплату єдиного податку (суб’єктам підприємницької діяльності, які працюють за спрощеною системою оподаткування );
- копію позитивного висновку санітарно-епідеміологічної станції про готовність підприємства до роботи та дозволу на продаж продовольчих, промислових та непродовольчих товарів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів;
- копію дозволу РВ ГУМНС в Андрушівському районі;
- копію дозволу екологічної служби ( реконструкція, переобладнання );
- копію право установчих документів на земельну ділянку ( у випадку використання приміщень, що не відносяться до вбудованих );
- для розміщення аптек, аптечних кіосків додатково подається копія відповідної ліцензії;
- копія дозволу Державтоінспекції;

0 коментарі:

Архів блогу